برگزاری مجازی سومین کنگره گرامیداشت شهدای دانش آموز منطقه16 به میزبانی شهدا

تهران (پانا) - در روزهای تعطیلی کرونا به ابتکار آموزش و پرورش منطقه16 خانواده شهدای دانش آموز این منطقه فراموش نشدند و امسال هم سومین کنگره گرامیداشت 1100دانش آموز شهید و فرهنگیان منطقه16، به همت معاونت پرورشی این منطقه با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه16 در محل تالار فرهنگی و تربیتی دکتر شریعتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی سومین کنگره گرامیداشت شهدای دانش آموز منطقه16 به میزبانی شهدا

مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطفه16 در این مراسم گفت: ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد معلمان و دانش آموزان شهید گفت: رسم است در همایش ها و مجالس، میزبان خیر مقدم بگوید؛ اما در این محفل نورانی؛ شهدا میزبان اصلی اند و ما دعوت شده شهدا هستیم. انشاله خودشان به ما خیر مقدم می گویند و مورد پذیرش شهدا قرار بگیریم.

وی با اشاره به حضور خانواده شهدا خالقی پور و مهاجر در این کنگره بصورت حضوری گفت: محضر مادر شهیدان خالقی پور که مادر سه دانش آموز شهید هستند و خدمت پدر بزرگوارم اقای مهاجر که پدر شهید 14ساله هستند، خیر مقدم می گویم.

وی افزود: آموزش و پرورش منطقه16دارالشهدای دانش آموزی تهران است و این کنگره ای به همت همکاران اداره و مدیران مدارس به مدت سه سال است که برگزار می شود. امسال برای سومین سال در تکاپوی برگزاری کنگره بودیم که کرونا اتفاق افتاد و دور هم جمع شدیم و تصمیم گرفتیم اجرا بصورت مجازی باشد تا این رویداد فرهنگی ارزشمند متوقف نشود.

پالیزدار گفت: هدف اصلی همه مجریان این کنگره این است که فرهنگ شهادت به نسل جدید منتقل شود. همچنین این ماموریت و رسالت برعهده ما معلم ها گذاشته شده است و هدف دیگر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ست که بر همه ما واجب است. همچنین شاد کردن دل خانواده این شهدا هدف دیگر ماست.

پالیزدار در انتها گفت: اینجا روبروی تمثال شهدا با ایشان تجدید عهد می‌کنیم که انشاله پیرو و ادامه دهنده خوبی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار