معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران:

به 44 هزار دانش آموز ابتدایی جامانده از آموزش مجازی کمک می کنیم

تهران (پانا) - سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، در گردهمایی شورای معاونان اداره کل و روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران، از اهمیت رسیدگی به دانش آموزان جا مانده از تحصیل مجازی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به 44 هزار دانش آموز ابتدایی جامانده از آموزش مجازی کمک می کنیم

سعید ربوشه با اشاره به دو چندان شدن زحمت معلمان در شرایط کنونی، گفت: در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا پیش آمده، معلمان علاوه بر اینکه باید به مدیریت خانه و خانواده رسیدگی کنند؛ موظفند که برای چند ده دانش‌آموز از طریق مجازی آموزش را ادامه دهند که از زحمات تمامی این عزیزان صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آموزش مجازی در تلویزیون گفت: قرار بر این شد که از 8 اسفند تا 8 خرداد، بسیاری از کتاب‌ها تا اواخر اردیبهشت تمام شود و بعد از آن دروس مرور شوند.

ربوشه افزود: قریب به 483 تدریس زنده داشتیم که این خود یک رکورد خوب برای ما بود. بسیاری از مدیران و معلمان در استان‌‌های دیگر، به آموزش‌های تلویزیونی ما استناد می‌کنند. حتی روز اول فروردین هم در این شبکه برنامه‌ شش برنامه، شش پایه را داشتیم. از مدیران مناطق می‌خواهم تا از معاونین ابتدایی مناطق قدردانی شود؛ زیرا دستیابی به این مهم حاصل تلاش همگی این بزرگواران است.

وی با اشاره به دانش آموزان جا مانده از تحصیل مجازی گفت: از حدود 600 هزار دانش‌آموز ابتدایی شهر تهران، حدودا 44 هزار و 500 دانش آموز داریم که از آموزش مجازی جا مانده‌اند. حدود 3000 دانش آموز تلویزیون ندارند و 21 هزار دانش‌آموز به گوشی و اینترنت دسترسی ندارند. خیلی از مدیران کلاس‌ها را ادغام و درسنامه ارائه کردند؛ اما ما باید تلاش کنیم تا خیالمان از بابت این 44 هزار دانش آموز جا مانده و شیوه‌ آموزش آن‌ها راحت شود و حتی یک دانش‌آموز هم نباید از تحصیل جا بماند.

ربوشه گفت: برای کمک به این دانش‌آموزان باید یک رزمایش خیرخواهانه شکل بگیرد.

وی افزود: باید در تابستان تمامی مربیان شهر تهران را قبل از شروع کلاس‌ها آموزش بدهیم. همچنین برای ثبت نام پایه‌ اول تا 10 روز دیگر همه‌ امور مجازی شده‌ و سامانه‌ ثبت نام را اضافه می کنیم و تکلیف پایه‌ اولی‌ها مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار