پویش دانش آموزی سپاس معلم به مناسبت بزرگداشت مقام معلم 

تهران(پانا) - این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس شهر تهران تعطیل است. دانش آموزان منطقه17، برای قدردانی از زحمات معلم های خود جشن "سپاس معلم" را به صورت مجازی برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش آموزی سپاس معلم به مناسبت بزرگداشت مقام معلم 

به گزارش اداره آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، با اشاره به تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: معلمی عشق است که عشقش بی پایان و معشوقش بی منتهاست. جنس این عشق الهی است؛ از جنس عشقی که خداوند به بندگانش عطا فرمود؛ و عشقی که مادر به فرزندش می ورزد. تعلیم از حضرت حق شروع می شود با آموختن عاشقانه مادر در جسم و جانمان ادامه پیدا می‌کند و سپس توسط معلم عزیز، در رگهای جامعه ساری و جاری می شود.
وی گفت: معلمان عزیزترین واژه هستی اند؛ که عشق خود را پررنگ تر و دلسوزانه تر از قبل به فرزندان این مرز و بوم گسترانیدند و در نمایشگاه مجازی تعلیم و تربیت با عنوان "مدرسه شاد " به نمایش گذاشتند و نشان دادند که عشق معلمی، محدود به زمان و مکان نیست. مدرسه ها تعطیل شد ولی معلمان، آرامش را به دل وجان معصومانه دانش‌آموزانشان عطا کردند؛ واژه‌ها در مقابل معلم سر تعظیم فرود آورده و در وصف اقدام عاشقانه اش عاجز مانده اند.
پورمحمود در ادامه، با توجه به تعطیلی مدارس از اسفند سال گذشته به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا و بالطبع عدم حضور دانش‌آموزان و مربیان و معلمان در مدارس، کارگروه فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان توسط معلمان فعال شد.
وی بیان کرد: معلمان این روزها در خط مقدم جهاد آموزشی هستند. معلمان در شرایط بحرانی شیوع کرونا با اعتقاد بر اینکه آموزش تعطیل نیست و باید امنیت روانی دانش آموزان و والدین آنها تامین شود، وارد میدان عمل شده‌اند.
پور محمود با اشاره به اینکه هفته معلم فقط یک بهانه برای گرامیداشت روز معلم است، دانش آموزان این منطقه در فضای مجازی اقدام به برگزاری جشنواره "سپاس معلم" کردند.آنها در گروه های کلاسی خود با ارسال پیام های تبریک، پخش کلیپ های تشکر، اهدای گل و کشیدن نقاشی و ....آنگونه براى مقام شامخ معلم های خود گل افشانی کردند که به اظهاراین عزیزان برگ زرینی از تاریخ تعلیم و تربیت رارقم زدند و اقدامشان مثال نزدنی و فراموش نشدنی است. دانش آموزان در فضای مجازی آنگونه که میسر بود و شایسته از زحمات پیامبرانه معلمان عزیزشان قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار