بازدید معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از فعالیت های حوزه پرورشی منطقه 17

تهران(پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ابتدا از کلیه واحدهای حوزه پرورشی منطقه بازدید و از خدمات ارزنده آنان تشکر و قدردانی کرد. سپس  با حضور درکانون فرهنگی تربیتی میثم منطقه 17،  از نزدیک در جریان فعالیتهای این مرکز قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از فعالیت های حوزه پرورشی منطقه 17

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه، ضمن بازدید از فعالیت های پرورشی و فرهنگی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 وکانون فرهنگی تربیتی میثم، در جمع کارشناسان این حوزه حضور یافته و با تبریک سالروز بزرگداشت مقام معلم و آرزوی قبولی طاعات وعبادات، وفات ام المومنین، حضرت خدیجه (س) را تسلیت گفته و برای همه همکاران از درگاه حضرت حق تعالی آرزوی موفقیت توام با صحت و سلامتی نمود.

وی در این بازدید از نزدیک درجریان روند فعالیتهای این مجموعه در فضای مجازی در مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته و با توجه به تعطیلی مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی در پی شیوع بیماری کرونا، بر لزوم فعالیت حداکثری در فضای مجازی با هدف تولید محتوا برای استفاده بهینه دانش آموزان تاکید کرد .

کریمی در ادامه، از اقدامات انجام گرفته در راستای تامین محتوای مورد نیاز عوامل تربیتی برای استفاده در شبکه شاد تشکرکرد و از تشکیل گروهی متشکل از معاونان پرورشی مدارس، کارشناسان حوزه پرورشی و جمعی از مدیران علاقه مند و مربیان تربیتی در فضای مجازی خبر داد و این اقدامات را برای تداوم فعالیت های پرورشی و فرهنگی در شرایط پیش آمده ضروری دانست .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران هدف از تشکیل این گروه را تهیه محتوای علمی و تامین محتوای مورد نیاز مدارس جهت انجام فعالیت های تربیتی در شبکه شاد دانست و گفت: همزمان با ایجاد شبکه مجازی برای دانش آموزان با زیرساخت های مناسب داخلی، معاونت پرورشی و فرهنگی نسبت به تهیه وجمع آوری محتوای مورد نیاز اقدام نمود تا مربیان و معاونان و سایر عوامل تربیتی بتوانند در ساعات و روزهای مشخص شده در مدرسه و کلاس درس فعالیت های تربیتی، آموزشی و پرورشی خود را دنبال نمایند .

کریمی با اعلام همکاری و هماهنگی همه حوزه ها در این خصوص گفت: حضور فعال، گسترده و جدی همه حوزه ها در زمینه تولید محتوا، منجر به انجام اقدامی فوق العاده ای شد که امید است ثمره آن به همه دانش آموزان عزیز برسد .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در پایان گفت: از آنجا که به احتمال زیاد امسال فعالیت پایگاه های تابستانی واوقات فراغت را هم به صورت مجازی خواهیم داشت، لازم است از ظرفیت های مدارس در زمینه تهیه محتوای باکیفیت با موضوعات متنوع و جذاب استفاده شود و جهت ایجاد وحدت رویه در تولید محتوا لازم است شیوه نامه مربوطه مورد توجه جدی قرار گیرد تا محتواهای تولید شده ضمن برخورداری از کیفیت علمی بالا در قالب های ارایه شده تهیه گردد.

وی داشتن شناسنامه اثر نیز برای دسته بندی و استفاده ی بعدی از این محتوا ها را ضروری دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار