آغاز مجدد فعالیت 106 آموزشگاه رانندگی در مازندران

ساری (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از آغاز فعالیت 106 آموزشگاه رانندگی در استان پس از 3 ماه تعطیلی کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مجدد فعالیت 106 آموزشگاه رانندگی در مازندران

به گزارش اداره راهنمایی و رانندگی مازندران، سرهنگ مهدی باقری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به عنوان یک رخداد مهم و خطرناک در جهان و کشور عزیزمان ایران، شرایطی ایجاد شد که پلیس همپای سایر ارگان های مربوطه، اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع این ویروس به عنوان یکی از مهمترین دستورالعمل های اجرایی در دستور کار خود قرار داد.

او تصریح کرد: به همین منظور همزمان با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور از 8 فروردین ماه تا 31 فروردین ماه کارکنان فرماندهی انتظامی مازندران به صورت مداوم و شبانه روزی در 64 نقطه حوزه شهری با جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در هر شهر در راه پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک گام برداشتند.

رئیس پلیس راهور استان مازندران، اظهار کرد: ما حصل اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در استان نسبت به روزهای آغازین با همکاری مردم عزیز بوده است.

او افزود: طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان 1200 دستگاه خودروی متخلف در این طرح اعمال قانون شدند و به مدت یک ماه توقیف شدند.

تمدید 40 روزه اعتبار وکالتنامه‌های مالکان خودرو

سرهنگ باقری با اشاره به بازگشایی مجدد مراکز تعویض پلاک از ضد عفونی کردن این مراکز قبل از آغاز فعالیت خبر داد و اظهار کرد: پس از بازگشایی مراکز تعویض پلاک، طرح فاصله گذاری اجتماعی بین مراجعان و ماموران تعویض پلاک و حضور انفرادی و با فاصله افراد در این مراکز به طور کامل در حال اجرا است.

وی خطاب به مالکین خودروهایی که دارای وکالتنامه بوده و اعتبار وکالتنامه آنان به پایان رسیده، گفت: برابر تمهیدات پلیس راهور ناجا از تاریخ پایان اعتبار وکالتنامه ها به مدت 40 روز کاری این وکالتنامه ها دارای اعتبار بوده و این دسته از مالکان خودروها می توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

باقری از فعالیت دفاتر تعویض پلاک استان مازندران از 7 صبح تا 5 عصر به صورت زوج و فرد بر اساس شماره ی پلاک خودروها خبر داد و افزود: این مراکز آماده خدمت رسانی به هم استانی های گرامی هستند.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به آغاز فعالیت مجدد 106 آموزشگاه رانندگی استان مازندران پس از تعطیلی 3 ماهه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، گفت: این مراکز با رعایت فاصله گذاری هوشمند در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار