توزیع بسته های بهداشتی در ادامه فعالیت های هفته سلامت در منطقه 4

تهران (پانا ) -محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، توزیع بسته های بهداشتی را گامی مثبت در جهت نهادینه شدن رعایت اصول بهداشتی در میان همکاران برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته های بهداشتی در ادامه فعالیت های هفته سلامت در منطقه 4

کارشناسی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش منطقه چهار، در ادامه فعالیت های هفته سلامت، اقدام به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی در میان همکاران اداری کرد. فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری در گفتگو با پانا گفت: در تحقق شعار "حمایت همگانی از مدافعان سلامت" گام های موثری برداشته شده است و از زمان اپیدمی ویروس کرونا اقداماتی نظیر، ضدعفونی روزانه ساختمان اداره، توزیع ماسک بهداشتی در چند مرحله، کنترل دمای بدن همکاران و مراجعان در بدو ورود به اداره، استفاده از ظرفیت هنرستان های منطقه در جهت تولید ماسک، ضدعفونی مکانیزه فضای اداره با هماهنگی قرارگاه زیست محیطی شهید اسداللهی و تست تشخیصی کرونا از همکاران اداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده و دامنه دار کارشناسی سلامت و پیشگیری در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: در ادامه فعالیت های هفته سلامت، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی شامل ژل های ضدعفونی فوری دست و ماسک بهداشتی در میان همکاران اداری انجام گرفت.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت، توزیع بسته های بهداشتی را گامی مثبت در جهت نهادینه شدن رعایت اصول بهداشتی در میان همکاران برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار