برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس متوسطه منطقه ۱۲

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۲، در جلسه مدیران مدارس متوسطه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ گفت: مدیران مدارس، حداکثر تلاش خود را با کمک تمامی همکاران در رابطه با آموزش های مجازی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس متوسطه منطقه ۱۲

به گزارش و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، از سری جلسات ویدئو کنفرانس و با توجه به تعطیلات اضطراری پیش آمده، برای مدیران مدارس متوسطه برگزار شد. در ابتدای جلسه حمید شاه منصوری، مدیر منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان از زحمات مدیران، کادر و دبیران تشکر کرد و گفت: مدیران محترم با توجه به ادامه یافتن تعطیلات اضطراری همچنان پیگیر آموزش های مجازی باشند و وضعیت تحصیلی دانش آموزان را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس حداکثر تلاش خود را با کمک تمامی همکاران در رابطه با آموزش های مجازی داشته باشند.

در ادامه جلسه امیر عسگری، معاون آموزش متوسطه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و دبیران در امر آموزش مجازی گفت: اقدامات خوبی درخصوص آموزش مجازی انجام گرفته است که باید مدیران محترم بر کانال ها و گروه های درسی ایجاد شده، نظارت کافی داشته باشند و برنامه ریزی ها به گونه ای باشند که تدریس همه دروس در تمام پایه های تحصیلی انجام شود.

عسگری، با بیان اینکه ساعت کاری تغییر کرده و باید به صورت هدایت شده و با نظارت بر فضای مجازی آموزش ها دنبال شود گفت: این تهدید و موقعیت پیش آمده را باید به فرصت طلایی تبدیل کنیم و حداکثر استفاده لازم را برای ارتباط و تعامل با خانواده ها انجام دهیم، تا والدین در جریان مسائل آموزشی و پرورشی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار