برگزاری جلسه اداره کل فرهنگی هنری، اردوها وفضاهای پرورشی

تهران (پانا) - جلسه اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی به ریاست مدیر کل این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه اداره کل فرهنگی هنری، اردوها وفضاهای پرورشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی با حضور علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، معاونان، روسای ادارت و کارشناسان این اداره کل در سالن جلسات معاونت پروروشی و فرهنگی به ریاست علی رمضانی تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا معلمی، معاون برنامه‌ریزی امور اردوها و فضاهای پرورشی به بیان برنامه‌ها و طرح‌ها و اقدامات مجموعه خود در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت و در ادامه روسای ادارات و کارشناسان این اداره نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

سپس فرهاد قاسمپور، سرپرست معاونت برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری به تشریح برنامه‌های و فعالیت‌های اداره کل در زمان تعطیلی مدارس و شیوع ویروس کرونا پرداخت و از برنامه‌های آتی زیر مجموعه خود گفت در ادامه روسای ادارت، و کارشناسان نیز به بیان نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

در انتها علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی به جمع بندی برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل پرداخت و از همکاری صادقانه یک یک مجموعه اداره کل در ایامی که ادارات و مدارس با تعطیلی مواجه هستند، قدردانی و تشکر کرد.

این جلسه به علت رعایت نکات بهداشتی در دو بخش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار