کارگروه تحقق شعار جهش تولید در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - کارگروه تحقق شعار جهش تولید که در سالن جلسات معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه تحقق شعار جهش تولید در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد

کارگروه تحقق شعار جهش تولید آموزش و پرورش استان قزوین با حضور حجت الاسلام انصاری،صادقی و جعفربگلو معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش استان، غلامی رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش وکارشناسان و مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد.

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: این معاونت آمادگی این را دارد تا در راستای تحقق شعار جهش تولید، در تهیه جوایز مسابقات ورزشی و خرید وسائل ورزشی برای مدارس بستر لازم را برای حمایت از تولید ملی فراهم آورد و مدارس را به این سمت سوق دهد.

کبری جعفربگلو معاون اداره کل نهضت سوادآموزی استان قزوین نیز با تأکید بر نقش مشاوران تحصیلی برای ایجاد جهش در تولید، اظهار کرد: مشاوران در مدارس می توانند با مشاوره صحیح، دانش آموزان را به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش سوق دهند و در عرصه رونق تولید به صنعت کمک کنند.

همچنین سید بداله حسینی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه یکی از راه های جهش تولید را ترغیب مشارکت مردم در عرصه های سرمایه گذاری و بورس دانست تا صنعت در کشور رونق گیرد.

مس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین هم نقش هنرستان ها و مراکز کاردانش را در جهش تولید بسیار مهم دانست و اظهار کرد: ما می توانیم با یک برنامه ریزی درست در این مراکز دانش آموزان را برای انجام امور تولید پس از فارغ التحصیلی آماده کنیم.

ولی اله کشاورز بهادرنیا رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قزوین، برگزاری نمایشگاه تولیدات دانش آموزی، تجلیل از تولیدکنندگان، بازدید از صنایع و معرفی آن ها، توانمندسازی دانش آموزان در بخش تولید، شناسایی دانش آموزان مستعد در این عرصه را از جمله برنامه های مناسبی اعلام کرد که می توان برای تحقق جهش تولید اجرایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار