بازداشت کلاهبردار ۳۵ میلیاردی در پایتخت

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت کلاهبردار ۳۵ میلیارد ریالی که اقدام به جعل اسناد مالی شرکت خصوصی کرده بود دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت کلاهبردار ۳۵ میلیاردی در پایتخت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی‌پور اظهار کرد: در اواخر فروردین امسال یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به دادخواهی «مدیرعامل شرکت خصوصی» از شعبه یک بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: شاکی با حضور در اداره سیزدهم اظهار کرد: یکی از کارمندانش به نام کامران ۳۰ ساله که حدود ۲سال است در شرکت مشغول به کار بوده و با جعل اسناد تعهدآور بانکی اقدام به کلاهبرداری ۳۵ میلیارد ریالی( ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) کرده و متواری شده است.

تقی‌پور افزود: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی یافتند کامران به صورت ماهرانه‌ای اقدام به جعل اسناد مالی کرده و هیچ گونه آثاری از خود بجا نگذاشته است.

وی اشاره کرد: کارآگاهان با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم موفق شدند مخفیگاه کامران را در محدوده شمال شهر تهران شناسایی کنند که با هماهنگی بازپرس پرونده در سیزدهم اردیبهشت ماه طی یک عملیات پلیسی کامران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کامران ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت با اعتماد سازی که کرده بودم و رابطه خوبی که با تجار خارجی داشتم و از آنجایی که به طور حرفه ای به کارم مسلط بودم در یک فرصت مناسب با جعل اسناد مالی و رسید پرداخت وجوه، اقدام به کلاهبرداری ۳۵ میلیارد ریالی کرده و متواری شدم و با پول های به دست آمده چند دستگاه آپارتمان و یک دستگاه خودرو خریداری کردم.

سرهنگ کارآگاه تقی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری متهم و اعتراف صریح به جرم خود و کشف اموال خریداری شده با وجوه کلاهبرداری، تحقیقات پلیسی همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار