تعمیق باورهای دینی کودکان با فراخوان « بهار مناجات »

رشت (پانا) - فراخوان «بهار مناجات» با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان و مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی در گیلان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تعمیق باورهای دینی کودکان با فراخوان « بهار مناجات »

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فراخوان «بهار مناجات» را با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان منتشر‌ کرد.

محورهای این فراخوان که با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان و مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی برگزار می‌شود، «آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)» ، «آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود‌ رمضان، ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)»، «معرفی خلاقانه یک کتاب دینی» و «معرفی شخصیت امام علی(ع)» است.

این فراخوان به‌منظور آگاهی‌ بیشتر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی، ویژه کودکان و نوجوانان هشت تا ۱۸ سال است که با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی آثار خود را خلق می‌کنند.

کودکان گیلان مهلت دارند تا ششم خرداد سال جاری آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر سه دقیقه‌ای از طریق پیام‌‌رسان گپ یا واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.
درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس، قراردادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر از شرایط شرکت در این مسابقه است که با تجلیل از خالقان آثار برتر در ۲۵ خرداد‌ سال‌ جاری پایان می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار