جانشین پلیس آگاهی ناجا خبر داد

کشف 70 درصدی خودروهای مسروقه در 24 ساعت اولیه پس از سرقت

تهران (پانا) - جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به نقش دوربین‌های پلاک خوان خودروهای گشتی پلیس آگاهی استان‌های کشور در کشف خودروهای مسروقه گفت بیش از 70 درصد کشف خودروهای سرقت شده در 24 ساعت اولیه پس از سرقت صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 70 درصدی خودروهای مسروقه در 24 ساعت اولیه پس از سرقت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ فرامرز به‌گذر با اشاره به تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف خودروهای مسروقه، اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی و حفاظتی توسط مالکان خودرو، توجه به توصیه‌های پلیسی و تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده نقش به سزایی در کاهش وقوع سرقت دارد.

وی در ادامه نقش دوربین‌های پلاک خوان خودروهای گشتی پلیس آگاهی استان‌های سراسر کشور در کشف خودروهای مسروقه را تاثیرگذار دانست و افزود: افزایش نظارت و کنترل بر عملکرد خودروهای گشت یکی دیگر از اقدامات شاخص پلیس آگاهی ناجا در سال گذشته بوده است.

این مقام انتظامی همچنین به افزایش 95 درصدی کشف خودروهای سرقتی در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و تصریح کرد: بیش از 70 درصد کشف خودروهای سرقت شده در 24 ساعت اولیه پس از سرقت صورت گرفته است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی یا اختصاصی پارک کرده و استفاده از ابزارهایی مانند قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیرهای حرفه‌ای را در هنگام پارک در معابر مورد توجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار