فیلم کوتاه «گهواره سکوت» با کارگردان گیلانی در هند اکران می شود

رشت (پانا) - فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به کارگردانی مصطفی مهربان، به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم JEHLUM هند راه یافت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه «گهواره سکوت» با کارگردان گیلانی در هند اکران می شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان و تهیه کنندگی مشترک با انجمن سینمای جوانان رودبار، در ادامه حضورهای بین‌المللی خود، در بخش مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی JEHLUM هند هم به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره بین‌المللی JEHLUM هند با هدف خاص حمایت و ترویج عکاسی و استعداد فیلمبرداری تاسیس شده است. تا فیلم هایی با طیف گسترده ای از تجربیات فیلمسازان را با نمایش و داوری بگذارد.

از برخی جشنواره‌هایی که «گهواره سکوت» پیش از این در آن به نمایش درآمده می‌توان به مونتاک (نیویورک)، ردینگ (پنسیلوانیا)، فیورنزوسرا (ایتالیا)، بانکوک تای (تایلند) ، ایندی فست (کالیفرنیا) اشاره کرد که در جشنواره ایندی فست موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه شد. گهواره سکوت هم اکنون در جشنواره مرتل بیچ(ایاالت کارولینا) هم حضور دارد که به دلیل ویروس کرونا تاریخ برگزاری آن تغییر کرده است.

در داستان «گهواره سکوت» رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود. گهواره بهانه‌ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.

عوامل دیگر گهواره سکوت عبارت‌اند از: بازیگران: آناهیتا خسروی، رویا رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، تصویر‌بردار: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری: مجتبی کوهکن، مشاور کارگردان: حامد سلیمان زاده، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیار تصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، مشاور رسانه: فرنوش آبا، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم JEHLUM هند، در بخش های سینمای بلند، کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ، در تاریخ 10 می (21 اردیبهشت) در منطقه بانگالوره ، واقع در ایالت کارناتاکا کشور هند برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار