در نشست خبری صورت پذیرفت؛

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از خبرنگار پانا

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست خبری از مسعود میرزایی خبرنگار خبرگزاری پانا در استان قزوین تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از خبرنگار پانا

نشست خبری دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد و در این برنامه از مسعود میرزایی خبرنگار خبرگزاری پانا در استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

اصغری در این نشست خبرنگاران فعال استان که با مجموعه آموزش و پرورش همراهی دارند را از خانواده آموزش و پرورش دانست و با اشاره به جایگاه خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اصول مهم ما در مجموعه آموزش و پرورش شفافیت است و بهترین کانال برای تحقق این اصل، رسانه ها هستند.

وی با اشاره به اشرافیت رسانه ها در خصوص مسائل مختلف، گفت: رسانه ها با انتقادهای سازنده و نظرات کارشناسی خود در بحث آموزش و پرورش می توانند ما زمینه یک تصمیم گیری عقلایی را فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: نگاه ما همواره به اسناد بالادستی و به ویژه سند بنیادین آموزش و پرورش است و برای تحقق این سند، اگر اصلاحاتی در فرآیند کار لازم باشد، انجام می دهیم و در تصمیم گیری های خود یک رویکرد مشورتی را اعمال خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار