کریمی: تا دوسال محتوای تولید شده در فضای مجازی داریم

تهران (پانا) - جلسه روسای ادارت شهر تهران در محل اداره کل شهر تهران با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران و روسای  ادارات حوزه پرورشی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: تا دوسال محتوای تولید شده در فضای مجازی داریم

در این نشست کریمی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و با اشاره به اهمیت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یکی از چیزهایی که حلقه مفقوده حوزه پرورشی است، ارزشیابی دقیقی است که باید از کارشناس های ادارات پرورشی مناطق انجام شود. محوریت کار در این موضوع باید علمی باشد.
وی افزود: شاخص ها را تعیین کنیم و باید یک مقیاس کیفی داشته باشیم. ابتدا باید ببینیم از خودمان در حوزه پرورشی چه انتظاری داریم و بعد انتظاری که از روسای حوزه پرورشی مناطق داریم این است که با معاونان پرورشی هماهنگ باشند و بیشتر در ارتباط باشند. همچنین ابتکارات و فعالیت های جدید در دستور کار قرار بگیرد تا دانش آموزان مان در همین فضای مجازی فعال باشند.

کریمی با اشاره به اهمیت جایگاه کارشناس در مناطق گفت: داشتن برنامه زمانبندی در تمام بخش های حوزه پرورشی مهم است. همچنین بدانیم کار را کارشناس تولید می کند. پس از نیروهای مان بخواهیم کارهای خلاقانه ارایه کنند. کارشناسی در مناطق جایگاه مهمی دارد باید از آنها کارهای خلاقانه و کارشناسانه خواسته شود. وی افزود: برای هر برنامه یک برنامه زمانبندی تعریف شود تا ایرادات طرح های مان مشخص شود.
کریمی با اشاره به فعالیت پررنگ ادارات پرورشی شهر تهران در تولید محتوا برای شبکه شاد گفت: محتواهایی که در حوزه پرورشی تولید شده تا دوسال در فضای مجازی قابل استفاده است و این حجم از محتوای تولید شده را باید طبقه بندی کنیم و در تابستان و در فرصت اوقات فراغت دانش آموزان ارایه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار