تجلیل از مدیران و معلمان نمونه استانی و شهرستان کلات

کلات(پانا)- در دیدار معمان نمونه استانی و شهرستانی کلات با امام‌جمعه شهرستان و مدیر آموزش و پرورش کلات، از 14 معلم تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران و معلمان نمونه استانی و  شهرستان کلات

در ابتدای جلسه، رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام شامخ‌ معلم و آرزوی قبولی طاعات، رویدادهایی که در طول سال تحصیلی ۹۸_۹۹ افتاد را مطلوب و خوب دانست و گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ شاهد بودیم با همکاری شما عزیزان کارهای خوبی در مدارس شهرستان رخ داد و شاخص هایی که دستورالعمل های وزارتی و استانی مشخص کرده بود در حد انتظار انجام شد، ولی با توجه به اتفاقاتی که اخیرا افتاد و مدارس تعطیل شد بسیاری از برنامه ها به سرانجام نرسید.

وی در ادامه افزود: بر خود لازم‌ می‌دانم از زحمات شما مدیران و معلمان عزیز تقدیر نمایم. چرا که شهرستان کلات در بیشتر برنامه های استانی جزو شهرستان های برتر بوده است و این نشان دهنده این است که شما تمام تلاشتان را برای به ثمر رسیدن اهداف پیش رویمان انجام داده اید.

پروانه در دیدار با مدیران و معلمان نمونه استانی و شهرستانی، از اقدامات و توفیقات حوزه های آموزشی، پرورش و عمرانی گزارشی ارائه و تشریح کرد: در دوران کرونا همکارانمان در شهرستان در بستر فضای مجازی و شبکه شاد، کارهای خوبی را انجام داده و می‌دهند و مشغول به تدریس دانش آموزان هستند، ولی در برخی از روستاهای شهرستان بسترهای مناسب اینترنتی وجود ندارد که در این زمینه نیز پیگیری های لازم صورت گرفت و امیدواریم با همت مسئولین ذی‌ربط اتفاقات خوبی بیافتد.

مدیر آموزش و پرورش اظهار کرد: هر‌ چند هیچ چیزی‌جای حضور معلم و دانش آموزان را در کلاس درس نمی گیرد، ولی معلمان عزیزمان بسته‌های خوب آموزشی با محتوای مناسب برای دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری ارائه کردند تا به آموزش این عزیزان آسیبی وارد نشود.

رمضان پروانه در پایان افزود:در انتخاب معلمان نمونه تمام تلاشمان را کردیم تا حقی از کسی ضایع نشود،چرا که همه‌ معلمان ما در شهرستان‌ نمونه هستند و این کار را برای انتخاب معلم نمونه سخت تر‌ نمود،ما و همکارانمان در حوزه ستادی سعی نمودیم تا از تمرکز گرایی دوری نماییم و بر همین اساس پراکندگی و موقعیت جغرافیایی شهرستان را نیز در نظر گرفتیم تا از میان بهترین ها، بهترین را انتخاب کنیم و جا دارد ضمن تقدیر از مدیران و معلمان نمونه استانی و شهرستان، از زحمات کلیه فرهنگیان معزز تقدیر کنیم.

در ادامه جلسه امام جمعه شهرستان نیز ایام هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک‌عرض نمود و بیان کرد: شما معلمان سنگر بانان تعلیم و تربیت هستید و عاشقانه و صادقانه در این نظام مشغول به خدمتید،لذا جا داری از زحمات همه شما عزیزان فرهنگی،بویژه مدیریت ،معاونین و کارشناسان اداری آموزش و پرورش کلات تقدیر نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین صاحبی در ادامه تشریح کرد: امروز شما عزیزان به نمایندگی از همه فرهنگیان زحمتکش دعوت شده اید، معلمی کار دلی، عشق و احساس است و لطافت خاصی دارد. موفقیت شما مرهون عشقی است که نسبت به کارتان می ورزیدکه اگر غیر از این بود موفقیتی در آن دیده نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان معلمان را گرما بخش کلاس های درس دانست و افزود: تعلیم و تربیت کار مهمی است، چرا که‌تمام‌جامعه از آموزش و پرورش سرچشمه می گیرد کار شما جزو مهمترین کارهاست،شما عزیزان هدایتگرید و تعلیم و تربیت را بر عهده دارید و این راه و روش امامان و پیغمبران است .

وی در پایان معلمان را روشنگران جامعه عنوان نمود و بیان کرد: گاهی کلام شما به نحوی اثر‌گذاری دارد که تا نسل ها نور بخش یک زندگی خواهد بود و جا دارد صمیمانه از زحماتتان تقدیر و تشکر نمایم و در زندگیتان مشمول دعای امام‌زمان (عج) قرار بگیرید و در راهی که گام‌نهاده اید موفق و پیروز باشید‌

در پایان این دیدار از معلمان نمونه منتخب تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار