رنجبرنژاد: معلمان غیر دولتی چراغ کلاس های درس را با جان دل روشن نگاه داشته اند

تهران(پانا)- فاطمه رنجبرنژاد اصفهانی، کارشناس مسئول مشارکت های مردمی و امور شاهد منطقه ۱۳ از شرح حال معلمان و فعالیت های مدارس غیر دولتی منطقه در ایام سخت کرونا سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رنجبرنژاد: معلمان غیر دولتی چراغ کلاس های درس را با جان دل روشن نگاه داشته اند

فاطمه رنجبرنژاد در گفتگو با پانا، ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته معلم گفت: در ایام سخت کرونا بر همه آشکار شد که در خاکریز اول، بهداشت و درمان، مدافعان بی سنگر عرصه سلامت هستند که غیرت را اعتباری ویژه بخشیدند و در خاکریز بعدی معلمین عاشق این مرز و بوم هستند که نشان دادند آموزش و پرورش تعطیلی نمی شناسد و هر جا که آموزش و پرورش برقرار باشد، آرامش روانی جامعه هم بردوام است.
وی افزود: معلمان غیر دولتی، با وجود دغدغه های مالی و با تحمل هزینه روزانه اینترنت و گذاشتن وقتی بیشتر از گذشته، دانش آموزان را در کلاس های مجازی آموزش می‌دهند و این چراغ را با جان دل، روشن نگاه داشته اند.
مدارس غیر دولتی منطقه، خوشبختانه با درایت خوب سید محمدهادی حسینی، مدیریت محترم منطقه، هدایت مدیران و تلاش معلمین دلسوز توانسته اند تا به الان سکان کشتی تعلیم وتربیت را در دست گرفته و انشالله نتایج خوبی در این راه بدست آورند.
وی با اشاره فعالیت همه مدارس غیرانتفاعی در این ایام از دبیرستان شریف دوره اول متوسطه گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تثبیت آموزش مجازی اقدام به ارسال بسته های آموزشی ویژه با چاشنی معنوی نمود. این بسته ها که شامل نمونه سوالات امتحانات پایانی هر سه پایه، تمرینات دوره ای مخصوص دوران کرونا، کتاب یادگاری به امید فردایی بهتر، ویژه نامه رمضان و خودکار یادگاری مدرسه بود، توسط کادر زحمتکش مدرسه به درب منزل تک تک دانش آموزان ارسال شد.
ایشان اظهار کرد: بیشترین چیزی که لازم بود تو این ایام فراموش نشود حس دانش آموز بودن و شوق یادگیری بود. مدارس در کنار آموزش مجازی، به فعالیت های تربیتی هم پرداختند.
رنجبرنژاد در رابطه با فعالیت های مدارس غیر دولتی گفت: مدارس در کنار آموزش مجازی، سعی کردند با دانش آموزان در زمینه های تربیتی همراه باشند و با آنها تماس داشته باشند و در برگزاری مسابقات مجازی ورزشی، نقاشی، شعر، ساخت کلیپ از خلاقیت در منزل و جشن های مجازی همراه با هدیه برای انگیزه بیشتر دانش آموزان تلاش کردند تا آنان با اشتیاق در کلاس درس حضور یابند و احساس کنند که معلمان و کادر مدرسه در این شرایط در کنار آنها هستند.
در پایان رنجبرنژاد از تلاش صمیمانه همه معلمان تشکر و قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان فرهیخته و خوش ذوق تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار