مهدی نیکبخت با تقدیم گل از همکاران اداری، به نمایندگی از خانواده فرهنگیان تقدیر کرد

تهران(پانا) - به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴ هزار شهید منطقه به ویژه مدیران، معلمان و دانش آموزان شهید از زحمات و تلاش های مجدانه و ارزشمند فرهنگیان و فرهیختگان منطقه در عرصه تعلیم و تربیت با اهدای گل به مراجعین و کادر اداری تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نیکبخت با تقدیم گل از همکاران اداری، به نمایندگی از خانواده فرهنگیان تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری پانا، به مناسبت ایام بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ از جمله شهیدان والا مقام فرهنگی و دانش آموز گفت: مایه مباهات همه ما معلمان است که روز شهادت استاد فرزانه علامه مرتضی مطهری به عنوان نمونه یک انسان با فضیلت و معلمی وارسته روز معلم نامگذاری شده است. خدا را شاکرم که خداوند در تقدیر ما شغل معلمی را قرار داد و امیدوارم در سایه الطاف خود ما را قدم های ما را در این مسیر مصمم و استوار نماید.

نیکبخت با تبریک هفته معلم و آرزوی سلامتی و عزت برای همه فرهنگیان منطقه ابراز امیدواری کرد با شکست کرونا به مدد الهی و همکاری و همدلی همگانی، شاهد بازگشایی مجدد مدارس و پویایی و شکوفایی نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات همکاران در تولید محتواهای آموزشی و پرورشی در فضای مجازی و شبکه شاد افزود: کارنامه عملکرد سربازان دانایی کشور بسیار درخشان بوده و تهدید بیماری کرونا به فرصتی بزرگ جهت نشان دادن قدرت، توانایی و اوج تعهد فرهنگیان به عرصه علم و دانش شده است.

ایشان بیان داشت: هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره صاحب اندیشه‌های مطهر استاد فرزانه«شهید مرتضی مطهری» فرصتی مغتنم است تاهمگان مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خودرا تقدیم معلمانی نمایند که نقش بی‌بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست.

نیکبخت تصریح کرد: اینجانب هفته بزرگداشت مقام معلم که امسال مقارن با ماه مبارک رمضان است را به فال نیک گرفته و صمیمانه ترین تبریکات قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک تقدیم محضر گرامی شما بزرگواران و باغبانان باغ علم و دانش می‌نمایم وبر خود لازم می‌دانم تا درکمال ادب و احترام از زحمات یکایک خانواده بزرگ فرهنگیان، در پیشبرد اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نموده و خالصانه ترین سپاس های خود را به شما عاشقانی که شمع وجود ارزشمند خویش را برای آینده سازان میهن عزیز اسلامی مان در طبق اخلاص نهاده و در بحران پیش آمده اخیر ذره ای از خدمت رسانی به دانش آموزان عزیز دریغ نکرده اید و با عزم راسخ خویش نشان داده اید که تعلیم وتربیت تعطیل پذیر نیست، نثار می نمایم.

مدیر آموزش وپرورش منطقه تصریح کرد: امید آن دارم در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری درسالی که مزین به نام «جهش تولید» است؛ بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورعزیزمان بوده و ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ازجان مایه می گذارید در کنف الطاف خاص خویش قرار بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار