از کمک های مردمی تا پیگیری مسئولان:

وقتی همه برای کمک به کودک آسیب‌دیده در سانحه آتش سوزی پای کار آمدند

پانا (لالی) - چه سخت است، که دختر باشد و تحمل این وضعیت را با خود حمل کند تا بزرگ شود، اما اگر که دستان یاری گر شما عزیزان نوع دوست به یاری خدا کمک کنند، کودکی آسیب‌دیده با حمایت شما زیبایی خود را به‌دست خواهد آورد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
وقتی همه برای کمک به کودک آسیب‌دیده در سانحه آتش سوزی پای کار آمدند

انتشار تصاویر دردناک از سوختگی یک کودک اهل شهرستان لالی، در حادثه آتش سوزی که دچار صدمات شدیدی شده و نیاز به عمل جراحی صورت و زیبایی دارد در روزهای گذشته شهروندان و مسئولان فراوانی را برای حل این مشکل پای کار آورده است.

در سال گذشته، این دختر بچه که به همراه پدر و برادر کوچک خود در حین سوخت گیری خودرو دچار آتش سوزی و سوختگی شدید شد، پس از بستری در بیمارستان و کاهش درد و رنج سوختگی، اکنون باید درد و رنج روحی و روانی ناخواسته را تحمل نماید.

به دنبال انتشار این خبر سیلی از کمک های مردمی به صورت حضوری و غیرحضوری برای این کودک سرازیر شده و مردم در شهرستان لالی و البته سایر شهرها با همدردی و کمک های مالی تلاش خود را برای بازگشت لبخند به صورت این کودک معصوم در ابعاد مختلفی به نمایش گذاشتند .

در این میان اما اعلام رسمی شریعتی، استاندار خوزستان مبنی بر دستور به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، جهت رایگان کردن و هماهنگی عمل های زیبایی این کودک در بیمارستان سوانح سوختگی آیت الله طالقانی اهواز ،جلوه ای دیگر از حمایت مسئولان و همدری آن ها را با این کودک دردکشیده به نمایش گذاشت.

گردآفرید خدری، کودک 4 ساله اهل شهرستان لالی، امروز کمک های زیادی را پیش روی خود می بیند و امیدوار است همه این اتفاقات خوب به برگرداندن لبخند زیبای او ختم شود تا مانند همه دوستان خود از کودکی خود لذت ببرد .

خبرنگار : احمد خراسانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار