مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان امیدیه برگزار شد

امیدیه(پانا)- تقدیر از معلمان نمونه استانی، منطقه‌ای و فداکار شهرستان امیدیه با حضور مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان امیدیه برگزار شد

صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیریت آموزش و پرورش، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان امیدیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از معلمان برگزیده استانی، منطقه‌ای و معلمان فداکار شهرستان امیدیه تجلیل شد.

احمدرضا کرائی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در حاشیه این مراسم در گفتگو با پانا گفت: همه ساله مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد مطهری و روز معلم را که یادآور عظمت انسان های بزرگ در طول تاریخ و در عرصه تعلیم و تربیت، عشق و فداکاری است، پاس می داریم.

او در ادامه افزود: با توجه به تعطیلی مدارس معلمان هرگز اجازه ندادند روند آموزشی مختل شود، بلکه بیش از پیش در جهت تعلیم و تربیت تلاش مضاعف کردند و با شیوه های مختلف آموزشی از طریق فضای مجازی و یا حضور در مناطقی که فاقد امکانات اینترنتی بود به کار خود ادامه دادند.

کرایی در پایان ضمن تشکر از همه معلمان دلسوز شهرستان، اسامی ۱۹ نفر از مدیران و معلمان فداکار نمونه را اعلام کرد و به پاس احترام لوح تقدیر به آنها اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار