۱۴ میلیارد ریال کمک‌های مؤمنانه هیئات مذهبی خراسان شمالی به نیازمندان

بجنورد (پانا) -حجت‌الاسلام خادمی گفت: هیئات مذهبی استان خراسان شمالی با جمع‌آوری مبلغ 14 میلیارد ریال کمک‌های مؤمنانه و توزیع بین نیازمندان، جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را به منصه ظهور گذاشتند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ میلیارد ریال کمک‌های مؤمنانه هیئات مذهبی خراسان شمالی به نیازمندان

به گزارش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست تجلیل از گروه‌های جهادی اظهار داشت: هیئات مذهبی خراسان شمالی با لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) به‌صورت فعال و شبانه‌روزی در رزمایش مواسات مؤمنانه حضور دارند و درصدد هستند در ماه رمضان خاطره‌ی خوشی در ذهن نیازمندان رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی در جامعه هستند که در شرایط کنونی و با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا منبع درآمدشان قطع‌شده و اداره زندگی برایشان مقدور نیست، لذا هیئات مذهبی در ماه مبارک رمضان به شناسایی نیازمندانِ آبرومند و جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین اقدام کردند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات اقتصادی این‌ افراد باز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به این‌که هیئات مذهبی استان خراسان شمالی در طرح رزمایش مواسات مؤمنانه، تاکنون مبلغ ۱۴ میلیارد ریال جمع‌آوری کرده‌اند، تصریح کرد: در این ایام مساجد و حسینیه‌های استان خراسان شمالی میعادگاه خیرین مؤمنی است که ازخودگذشتگی و ایثار را به منصه ظهور گذاشته‌اند و با همراهی روحانیون و هیئات مذهبی در حال روشن کردن چراغ خانه نیازمندانِ آبرومند هستند.

وی بابیان حدیثی از رسول اکرم (ص) و با تأکید بر کمک به بندگان افزود: طبق این حدیث خلق خدا، عیال خدا هستند و محبوب‌ترین مردم نزد خدا کسى است که به عیال خدا سود دهد و براى خانواده ای شادى فراهم آورد و چه‌بهتر که این شادی برای خانواده‌های مستضعف و نیازمند فراهم شود.

خادمی تأکید کرد: استان خراسان شمالی یکی از استان‌های محروم کشور است، اما به فضل الهی؛ همت روحانیون، هیئات مذهبی و کمک‌های خیرین در این ایام بسیاری از محرومان و نیازمندان استان دغدغه‌هایشان کمتر از گذشته شده‌است و چه خوب است این‌گونه کمک‌ها و همدلی‌ها در طول سال جریان داشته باشد تا کمتر شاهد خانواده‌ای فقیر و نیازمند در جامعه اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار