مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

ارائه ۱۴۰۰ سری کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت

بجنورد (پانا) - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه هزار و ۴۰۰ سری کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند در سال ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه ۱۴۰۰ سری کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت

به گزارش پانا، مجید الهی راد افزود: ۵۴ درصد از جهیزیه‌های اهدایی در مناطق عادی و ۴۶ درصد نیز به مددجویان مناطق محروم پرداخت‌شده است.
وی کل اعتبار هزینه شده برای تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد را بیش از ۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبارات از محل منابع دولتی و کمک‌های خیران تأمین‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحکیم بنیان خانواده؛ علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به دختران تحت حمایت، به زنان سرپرست خانواری که ازدواج مجدد نمایند نیز بسته‌های تشویقی ارائه می‌کند.
الهی راد با اشاره به بسته‌های تشویقی کمیته امداد در حمایت از ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال به همسران این بانوان در جهت اشتغال‌زایی ازجمله حمایت‌های تشویقی این نهاد محسوب می‌شود.
وی بابیان اینکه حمایت از فرزندان این زنان نیز توسط کمیته امداد ادامه دارد، گفت: پرداخت اجاره و ودیعه مسکن، ارائه تسهیلات کارگشایی به زوجین از سایر اقدامات این نهاد در حمایت از این خانوارها است.
الهی راد خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند در سال ۹۹ صورت گرفته و امیدواریم در سال جدید نیز شاهد توانمندی این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار