واکنش معاون مطبوعاتی به مسدودسازی دامنه سایت روزنامه ایران

تهران (پانا) - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به مسدودسازی دامنه سایت «موسسه مطبوعاتی ایران» با تاکید بر اینکه امریکا می‌خواهد صدای مردم ایران شنیده نشود، گفت: محدود کردن روزنامه ایران که صدای مردم ایران است در همین راستا شکل گرفته و این اقدام دولت امریکا همانند دیگر سیاست‌های این کشور خلاف هرگونه حقوق انسانی واخلاقی است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
واکنش معاون مطبوعاتی به مسدودسازی دامنه سایت روزنامه ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد خُدادی با اشاره به اینکه ماهیت دولت امریکا یکجانبه گرایی با هدف کسب سود به دور از هر مولفه انسانی و حقوقی و حتی عرفی است که تبلور آن در رفتار ترامپ نمایان شده است، افزود: مصادره کردن غذا و دارو و تحمیل سختی بر زنان و کودکان برای کسب منافع مادی نتیجه سیاست‌های امریکا است که اگرچه در گذشته در خفا صورت می‌گرفت اما امروز عریان شده و رسما اعلام می کند و ابایی هم ندارند که به عصر بربریت بازگشته است.

وی درخصوص مواضع آمریکا علیه مردم ایران در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا گفت: اقدام هر انسانی که انسانیت را حتی درشعار قبول دارد اعلام حمایت از مردم است نه اعلام و اقدام به محاصره و فشار و تهدید و ایجاد اضطراب و رعب و وحشت علیه مردم.

به گفته معاون مطبوعاتی، اگر چه امریکایی‌ها مانع از دسترسی مبتلایان به کرونا به دستگاه اکسیژن و دارو و ... شدند اما مشکلات مردم با همت مردم و دولت به بهترین شکل و بالاترین استاندارد حل شد چون عزت ما از خداست و همت ما هم ریشه در دین و فرهنگ ملی ما دارد.

خُدادی تصریح کرد: محدود کردن روزنامه ایران که صدای مردم ایران است در همین راستا شکل گرفته و اقدام دولت امریکا همانند سیاست‌های این کشور خلاف هرگونه حقوق انسانی و اخلاقی است؛ آن‌ها می‌خواهند صدای مردم ایران شنیده نشود و معتقدند صداها را باید با ایجاد محدودیت و ممانعت خفه کرد اگرچه این اقدامات آن‌ها محکوم به شکست بوده و خواهد بود.

وی افزود: نتیجه رفتار امریکایی‌ها هم اثبات نیات واقعی آن‌هاست و البته نه تنها نتیجه نداشته و نخواهد داشت بلکه باعث مقاومت، استقلال و فراهم کردن زندگی بدون امریکا در جهان شده و خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار