سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعلام کرد

مجلس دهم تا ۳۱ اردیبهشت جلسه علنی دارد

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: بر اساس تصمیم امروز هیات رئیسه جلسات صحن علنی مجلس دهم تا ۳۱ اردیبهشت برقرار است و پایان مجلس دهم ۶ خردادماه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دهم تا ۳۱ اردیبهشت جلسه علنی دارد

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه ) هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیم امروز هیات رئیسه، مجلس دهم طی سه هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد و تا چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه جلسات صحن علنی برقرار است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 31 اردیبهشت ماه اختتامیه مجلس دهم خواهد بود، افزود: به دلیل فرارسیدن عید سعید فطر مجلس پس از 31 اردیبهشتماه جلسه علنی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: طرح ها و لوایح اعاده شده از شورای نگهبان را در مدت باقی مانده از مجلس دهم بررسی خواهیم کرد و بر اساس نظر و تصمیم هیات رئیسه طرح های دو فوریتی و جدید پذیرفته نمی شود.

عباسی ادامه داد: انتظار می رود طرح ها و لوایحی که در دستور کار قرار دارد را در فرصت زمانی پیش بینی شده به اتمام برسانیم تا مجلس دهم ختم به خیر شود.

نماینده مردم رودسر و املش با یادآوری اینکه مجلس دهم تا ۶ خرداد ماه دایر خواهد بود، گفت: پایان مجلس دهم 6 خرداد ماه است و در مدت زمان باقی مانده از مجلس دهم، هیات رئیسه، کمیسیون ها و سایر افرادی که مسئولیت های تقنینی و نظارتی دارند به کار خود ادامه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار