فرماندار اسلامشهر:مهمترین سرمایه هرکشور ، نیروی انسانی در حوزه های اشتغال وتولید است

اسلامشهر (پانا) - آئین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسلامشهر ،با حضور معاونین فرماندار ،مسئولین ادارات و کارگران نمونه در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:مهمترین سرمایه هرکشور ، نیروی انسانی در حوزه های اشتغال وتولید است

در این مراسم مسعود مرسلپور در سخنانی با گرامی داشت هفته کار و کارگر، کارگران را ریشه اصلی تولید و اشتغال برشمرد و اظهار کرد:مهمترین سرمایه هرکشور نیروی انسانی در حوزه های اشتغال ،تولید است که ارتباط با اجتماع داردودر بخش های مختلف نیاز جامعه را برطرف کرده و در چرخه اصلی حیاتی اقتصاد آنها که نقش موثری دارند،کارگران هستند.

او در ادامه افزود: علم و تکنولوژی و دسترسی بشر به فنون جدید در جای خود ارزشمنداست لیکن نکته کلیدی در کل دنیا و کشور ما با تأکیدات امام راحل و رهبری و سایر مسئولین در حوزه سرمایه انسانی کارگران هستند که دستگاه ها بدون حضور آنها ارزشی ندارد.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد:متاسفانه در کل دنیا مشکلات در زندگی کارگران وجود دارد،اما در جمهوری اسلامی نیز با توجه به شرایط فعلی مسائلی هست که توسط مسئولین نظام در حال رسیدگی هست .

مرسلپور تصریح کرد : از دو سال گذشته با وجود تحریم های گوناگون کشور ما نیروهای تولید کننده و مولد با تلاش زیاد پاسخ کوبنده ای به تحریم کنندگان دادند و این همان نیرویی است که خداوند در نهاد انسانهای باانگیزه قرار می دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد:در شرایط پسا کرونا هم که کشورهای دنیا از نظر اقتصاد و معیشیت در شرایط بدی قرار خواهند داشت ،لیکن جمهوری اسلامی با برنامه ریزی دقیق از این دوره نیز با سلامت عبور خواهد کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار