شهردار تبریز:

بافت فرسوده تبریز مستعد مسکن سازی است

تبریز(پانا) - شهردار تبریز با بیان اینکه بافت فرسوده تبریز مستعد مسکن سازی است، گفت: در این خصوص انبوه‌سازان را دعوت به همکاری می کنیم.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بافت فرسوده تبریز مستعد مسکن سازی است

ایرج شهین باهر در جلسه شورای شهر تبریز گفت: توسعه تبریز باید و به ناچار و از نظر کیفیت و دوری از گسل، باید به سمت جنوب حرکت کند.

وی سپس با اشاره به برنامه تأمین مسکن دولت گفت: برنامه تازه دولت برای تامین مسکن در حال انجام است. دولت همانند مسکن مهر خارج از محدوده های شهری به دنبال مسکن سازی بوده و با مبالغ اندک و در دورافتاده ترین مناطق اقدام به ساخت مسکن می شود.

شهردار تبریز افزود: مواردی که شورای شهر باید به آنها توجه کند احیای بافت فرسوده است که علاوه بر ساخت مسکن می تواند موجب اشتغال زایی هم شود.

ایرج شهین باهر ادامه داد: باید در این حوزه تمرکز کرده و هر چه در توان داریم بکار گیریم، حتی می توانیم به پیمانکاران خودمان بگوییم که وارد این حوزه شوند. نزدیک به ۳۰۰ شغل دخیل در حوزه ساختمانی داریم و امروز بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری در بافت‌های فرسوده است که با کمترین میزان، ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

وی گفت: انبوه‌سازان را دعوت می کنیم تا با کمک و همیاری جمعی در احیای بافت های فرسوده مشارکت کنند.

شهردار تبریز ابراز داشت: در بحث مگا پروژه‌ها نیز احداث پارک بزرگ تبریز، اتوبان ولایت و بازآفرینی چوخورلار را امسال در برنامه داریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار