فعالیت ۳۰۰ تیم واکنش سریع در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مقابله با کروناویروس

شیراز(پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه از مرکز بهداشت شهدای انقلاب، با اشاره به اهمیت خدمات تیم های واکنش سریع دانشگاه گفت: از هنگام شیوع کروناویروس، ۳۰۰ تیم واکنش سریع، در قالب گروه های سه نفر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز سازماندهی شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۳۰۰ تیم واکنش سریع در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای مقابله با کروناویروس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» اعضای تیم های واکنش سریع را شامل کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بیماری ها و کارشناس سلامت روان عنوان کرد و افزود: به محض مثبت شدن موردی از بیماری، این تیم‌ها به منزل افراد مبتلا مراجعه کرده و اقدامات لازم را در مورد قرنطینه انجام می‌دهند.

او ادامه داد: همچنین پیگیری و انجام اقدامات لازم در مورد افراد در تماس با مبتلایان، دیگر ماموریت تیم های واکنش سریع دانشگاه در این ایام بوده است.

دکتر همتی نقش تیم‌های واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراکز ۱۶ ساعته را که در سطح کشور موفق بوده، در پیشگیری از شیوع کروناویروس به سزا دانست و ادامه داد: یکی از موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مقابله با کروناویروس، شناسایی به موقع مبتلایان پیش از شدت یافتن بیماری و پایین بودن آمار مرگ و میر مبتلایان است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه، تیم‌های واکنش سریع دانشگاه از ابتدای شیوع کروناویروس در استان، در بیش از دو هزار و پانصد ماموریت شرکت داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار