پیام فاطمه مهاجرانی به مناسبت روز ملی سمپاد

تهران (پانا) - سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از انتشار پیامی از فاطمه مهاجرانی رئیس سازمان به مناسبت روز ملی سمپاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام فاطمه مهاجرانی به مناسبت روز ملی سمپاد

به گزارش روابط عمومی سازمان، متن پیام فاطمه مهاجرانی به مناسبت روز ملی سنمپاد به شرح زیر است:

به نام خالق تفاوت‌ها

شادمانه روز چهاردهم اردیبهشت روز ملی سمپاد را به جامعه علمی کشور و سمپادی‌های عزیز تبریک می‌گویم، روزی که یادآور دهه‌ها تلاش افرادی سرآمد برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای تغییرات اساسی در مدیریت و ساماندهی ایران عزیزمان به عنوان یک مدینه فاضله است که در پیچ و خم و چالش‌های ایجاد شده برایش هنوز اسم و رسمی دارد و سرپاست.

روز ملی سمپاد امسال متفاوت است چرا که احیای سمپاد(سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن در مهرماه 98 روح تازه‌ای بر این کالبد سترگ و ایستا دمیده و امید است نتیجه‌اش تقویت و تعالی سمپاد باشد.

فلسفه ایجاد سمپاد شناسایی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور برای تحول بنیادین و اساسی در مدیریت اجتماعی و اداره کشور است، این سرمایه‌های اصلی کشور شایان توجه ویژه هستند چرا که منابع انسانی ذی‌قیمت‌ترین دارایی یک کشور هستند.

همچنان که مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» می‌فرمایند:"نخبگان به‌خصوص جوانان نخبه ـ هدایای نفیس الهی هستند به یک ملّت و یک کشور همه‌ کشورها از چنین هدایایی، با این حجم، با این گستردگی، با این عدد فراوان برخوردار نیستند. این یکی از خصوصیّات کشور ما است که در آن استعدادهای انسانی، با کیفیّت خوب و کمّیّت فراوان وجود دارد؛ این جزو خصوصیّات کم‌نظیر کشور ما است؛ این یک هدیه‌ الهی است، هدیه‌ بسیار نفیس و باارزشی است."

لذا توجه ویژه همه مسئولان در مسئولیت‌ها و رده‌های مدیریتی مختلف را می‌طلبد تا این احیا با شیرینی تقویت و حمایتِ همه‌جانبه همراه شود.

اما سمپادی‌های عزیز

روزمان زمانی مبارک می‌شود که یادمان باشد چندین برابر این سرمایه عظیمی که در پای ما ریخته شده را به جامعه و کشور برگردانیم. در جایگاه خدمت به ولی نعمتانمان(کشور و مردم) با خضوع و خشوع به مسئولیت‌هایمان عمل کنیم.

آن روز باید به خودمان تبریک بگوییم که هر کدام در جایگاه خود اگر بهترین هستیم متعهدترین هم باشیم، زمانی که سمپادی بودن ما را مرجع امور کند و به صراحت گویای سرآمدی ما در همه ساحت‌ها باشد.


به امید رسیدن به آن روز امروزمان مبارک

تو را اگر نفسی ماند جز عشــــق مکار
که چیست قیمت مردم هر آنچ می‌جوید


جوینده رضای حق باشید...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار