دل نوشته انجمن اولیا مدرسه ۱۵ خرداد در منطقه ۱۲

تهران (پانا) - انجمن اولیا مربیان دبیرستان15 خرداد واقع در منطقه12 برای تقدیر از فعالیت های دلسوزانه کادر این مدرسه برای دانش آموزان شان در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، بصورت جمعی نامه تشکر نوشتند و برای پانا ارسال کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دل نوشته انجمن اولیا مدرسه ۱۵ خرداد در منطقه ۱۲

به گزارش پانا، متن نامه به این شرح است:

سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم دبیرستان 15خرداد و معاونین محترم و معلمین عزیز

یافتن واژه ها، برای سپاس از کسانی که بزرگترین سرمایه خود یعنی زندگی و هنری را برای تربیت فرزندان و اعتلای فرهنگ جامعه داده اند؛ کار سخت و دشواری است. مسلما درگذر روزهای سخت کرونایی هستیم، ولیکن شنیدن صدای شادی فرزندانمان است؛ که به ما امید تلاش وزندگی می‌دهد و ما آنها را به خداوند و شما سپردیم. وجود شما عزیزان است که توانستید با توانایی خود هر روز بچه ها را شیرین تر کنید. شادیهایشان را افزونتر، همه ما می دانیم که پذیرفتن مسئولیت تربیت و آموزش جوانان و نوجوانان تا چه اندازه طاقت فرساست. ولی با تمام وجود شما مدیر محترم آقای آزاد و معاونین محترم و تمام معلم های عزیزی که هرگونه فعالیت خود را در کانال مدرسه به اجرا گذاشته اید.

این شما بودید که به ما اطمینان دادید می توانیم آینده ای بهتر را با فرزندانمان در این زمینه تحصیلی، با این شرایط سخت کرونایی و با آموزش های مجازی و پخش زنده دروس را برای فرزندانمان در نظر بگیریم. آرزوی همه ما این است که بتوانیم جامعه ای بهتر و کشوری با شکوه تر داشته باشیم. هدف هرروز ما همین است و شما توانستید راه این هدف را، به فرزندانمان نشان دهید.

درک نگرانی صدها والدین، تلاش برای هماهنگی امور مدرسه به نحو احسن و برقراری ارتباط دوستانه، با دانش آموزان امر مقدسی است، که شما هر روز بدون ادعا با تمام توان خود به انجام آن مشغولید. ما می‌دانیم که تشکر نمی تواند این زحمات را جبران کند. ولی امید آن را داریم که ذره ای از قدردانی خود را نشان دهیم. امیدواریم که همیشه سربلند و پیروز باشید. از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستاریم و امیدواریم که توانسته باشیم با بیان خود از زحمات شما ذره‌ای از محبت و فداکاری های شما را جبران کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار