کشوری پیشرفت، سعادت، رفاه و سربلندی را تجربه می کند که معلم اولویت اول آن جامعه باشد

شهر ری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کشوری پیشرفت، سعادت، رفاه و سربلندی را تجربه می کند که معلم اولویت اول آن جامعه باشد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، متن پیام علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری به شرح ذیل است:

تعلیم وتعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

«معلم» سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد و بهاری است بی خزان که گرمای حیات بخش اش می زداید هر چه سرمای زمستان جهل و نادانی هاست و قاصدکی است که جز به مهر پیام آور نیست و این گونه است که شایسته « من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا »است.

معلمان جزو دغدغه مند ترین قشر جامعه اند ؛ انتخاب می شوند «اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً الیه یصعد الکلم الطیب والعمل الصالح یرفعه» از این است که در آرمان شهر آرزو های خویش حیاتی برای بشر طلب می کند که جز بر مدار اخلاق، ارزش ها و کرامت انسانی نگردد و با قوه تشخیص پرورده شده در آن مکتب ، نشخوار کننده اندیشه ها نباشد و خود مولد آرا و اندیشه های نو باشد که در آن حق به باطل خلط نشود.

از این روست که اگر پیشرفتی در جامعه مطلوب نظر ماست سرمایه گذاری در آن بخش است که ما را بدان غایت می رساند، به عبارتی کوتاه جامعه ای پیشرفت ، سعادت، رفاه و سربلندی را تجربه می کند که آموزش و پرورش خصوصا اصلی ترین قسمت آن بدنه ؛ معلمان الویت اول آن جامعه باشند.

معلمان عزیز ، چشم ملتی به دستان شماست در هر برهه به هر ترتیب و هر سختی که همه می دانند و می دانیم جهادگرانه پای کار آموزش و پرورش آینده سازان این مرز و بوم ایستادید.

در این ماه مبارک برای شما خوبان که مضاعف انجام وظیفه می کنید علو درجات را از خداوند متعال خواستارم و ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام،استاد شهید مرتضی مطهری از زحمات و تلاش خاصانه شما درانجام مطلوب وظیفه خویش در سنگر صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم امید که همواره پیروز و موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار