حسینی: معلمان با همگام شدن در آموزش مجازی، برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان افزودند

تهران (پانا) - سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، به مناسبت هفته معلم به محضر شریف و ارزشمند همکاران فرهیخته، مدیران پرتلاش، آموزگاران و دبیران فرهیخته و همه عوامل اداری و آموزشی منطقه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: معلمان با همگام شدن در آموزش مجازی، برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان افزودند

سید محمد هادی حسینی، در گفتگو با پانا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، گفت: نظام تعلیم و تربیت مهمترین رکن توسعه، تعالی و پیشرفت هر جامعه است. در میان عناصر فعال و موثر برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت بی تردید معلمان به عنوان قلب تپنده در توسعه علمی و فرهنگی جامعه ایفای نقش می نمایند و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مرهون تلاش و جدیت و دلسوزی قشر فرهنگیان فرهیخته است که برای رشد و بالندگی آینده‌سازان میهن اسلامیمان شمع وجود خویش را نثار فرزندان این مرز و بوم می کنند.
حسینی در ادامه گفت: اینک در هفته بزرگداشت معلم بر خود واجب می دانم که این روز خجسته و مبارک را به همه معلمان عزیز، تبریک و شادباش گفته و یاد و خاطره اندیشمند بزرگ ایران، استاد شهید آیت الله مطهری، شهدای فرهنگی و همچنین عزیزان فرهنگی که در ایام گذشته و ایامی که متاسفانه در درگیری با ویروس منحوس کرونا، آنها را از دست دادیم، در این روزها، گرامی می داریم.
مدیر منطقه گفت: بر خود فرض می دانم تا از همه همکاران شریف، معلمین عزیز و پرتلاشم با وجود همه مشکلات و معضلاتی که در حوزه آموزش های مجازی وجود داشت تشکر و قدردانی نمایم؛ آنان جهادگرانه، صبورانه و دلسوزانه با آموزش مجازی همگام شدند و این تلاش منجر به این شد که یک برگ زرین دیگری را بر افتخاراتشان بیافزایند.
حسینی اظهار کرد: انتظارم از همه عزیزان این است که انشاالله در قالب شبکه مجازی با مراجعه به اپلیکیشن شبکه شاد با مدیریتی که مدیران ارزشمندمان در همه سطوح تحصیلی خواهند داشت، شاهد این باشیم که با افتخار در حوزه آموزش های مجازی، پیشتاز بوده و ان شاء الله سال تحصیلی را با موفقیت به اتمام برسانیم.
حسینی در پایان گفت: با آرزوی صحت و سلامتی شما عزیزان و خانواده های محترمتان؛ امیدوارم که سربلند و پیروز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار