تکمیل پروژه های مسکن استان بوشهر، نیازمند عزم جدی مدیران

بوشهر(پانا)-استاندار بوشهر اعلام کرد برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل و مدیران مربوط به ساخت واحدهای مسکونی باید با عزم جدی وارد عمل شوند تا شاهد تاخیر بیشتری در اجرای این پروژه ها نباشیم.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه های مسکن استان بوشهر، نیازمند عزم جدی مدیران

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تامین مسکن استان بوشهر با دستور کار بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه های مسکن در استان بیان کرد: از بانک مسکن انتظار داریم نهایت همکاری و همراهی را با تعاونی های مسکن در استان برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی داشته باشند.
گراوند گفت: بانک مسکن استان با نگاه تسهیل گری و حل مشکل با هدف تسریع درتکمیل واحدهای مسکونی طرح مهر با تعاونی ها مسکن همکاری لازم را داشته باشد.
وی بیان کرد: برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکونی باید با عزم جدی وارد عمل شوند تا شاهد تاخیر بیشتری در اجرای این پروژه ها نباشیم.
استاندار بوشهر با تاکید بر پرداخت هزینه تامین زیرساختهای واحدهای مسکونی از سوی تعاونی های مسکن بیان داشت: فرمانداران فقط در صورت پرداخت هزینه تامین زیرساخت های آب، برق و گاز واحدهای مسکونی از سوی تعاونی های مسکن، حمایت مالی لازم را از تعاونی ها انجام دهند.
گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه مسکن تعاونی ولایت در بوشهر اظهار کرد: تاخیر در تکمیل واحدهای مسکونی جفا در حق مردم است و انتظار داریم همه عوامل درگیر، زمینه تکمیل واحدهای مسکونی را فراهم کنند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: نخستین شرط برای ساخت واحدهای مسکونی، ایمنی و تامین امنیت و آرامش ساکنان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
در این نشست مدیران مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت ساخت واحدهای طرح مسکن مهر، اقدام ملی برای تامین مسکن و تعاونی های ولایت، عالی شهر و پرگان برازجان ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار