برگزاری برنامه های متنوع حوزه پرورشی و تربیت بدنی گناباد در هفته معلم

گناباد (پانا)- برنامه های متنوع مجازی فرهنگی ، هنری ، قرآنی و ورزشی گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم در گناباد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  برنامه های متنوع حوزه پرورشی و تربیت بدنی گناباد در هفته معلم

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در گفتگو با پانا گفت: حوزه پرورشی و تربیت بدنی از ابتدای اسفند ماه با توجه به مشکلات بوجود آمده و حضور در منازل برنامه ریزی وسیعی برای دانش آموزان به انجام رسانده است.
مجید فدوی گفت: همکاران حوزه بهداشت در اولین زمان ممکنه در اسفند ماه ۹۸ نسبت به ضدعفونی مدارس و تجهیزات و کلاسها با همکاری مدیران مدیران اقدام کرده و در فضای مجازی نیز آگاه سازی والدین و دانش آموزان را از برنامه های خود قرار داده اند. حوزه مشاوره نیز با ایجاد کانال احساس خوب با اشاعه بازی های بومی درون منزل سعی نمود تا دانش آموزان در خانه نسبت به ایام دیگر استرس زیادی را متحمل نشوند و با شعار در خانه بمانیم با بازی های متنوع در مسابقه بازی در منزل شرکت نمایند.

فدوی بیان کرد: حوزه فرهنگی هنری نیز با ساخت کلیپ های متعدد آموزشی و نمایشگاه های مجازی سعی در انتقال مفاهیم اصیل به دانش آموزان دارد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: در حوزه تربیت بدنی و تندرستی نیز چالش ورزشی در سه مهارت متنوع برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار که با استقبال قریب ۵۰۰ دانش آموز مواجه شد.

رییس سازمان دانش آموزی گناباد افزود: مسابقه بزرگ‌ بلاغت خط با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسابقه بزرگ مجازی قران ویژه دانش آموزان و والدین جشنواره معرفی مشاغل ویژه دانش آموزان سه مقطع تحصیلی، مسابقه بزرگ علمی ورزشی و مشارکت حوزه سازمان دانش آموزی و قرآنی در برنامه های حمایتی و معنوی از دانش آموزان روزه اولی و ... از مهم ترین برنامه های این معاونت در این هفته است.

فدوی افزود: به دلیل استهلاک و قدمت بالای فضاهای حوزه پرورشی و ورزشی در مجموعه های ورزشی شهید رجایی، بهشتی، شریفی پور و سرافرازان و همچنین اردوگاه شهید مهاجرانی و کانون های فرهنگی تربیتی عملیات عمرانی و ترمیم فضاها از ابتدای فروردین ماه ۹۹ در دستور کار قرار گرفته که با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار