معلمان نمونه شهرستان جم معرفی شدند

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم گفت: بر اساس سهمیه شهرستان، 10 معلم نمونه برای تجلیل به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه شهرستان جم معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مناسبی است تا از تلاشها و زحمات یک ساله این عزیزان تقدیر و تجلیل شود.

وی افزود: تلاش ها و زحمات فرهنگیان در طول سال تحصیلی، بویژه در این ایام که شرایط خاصی بر کشور حاکم بود و مدارس به تعطیلی کشیده شد بر کسی پوشیده نیست و باید مورد تقدیر و تکریم قرار گیرید.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس، معلمان هرگز اجازه ندادند روند آموزش دانش آموزان مختل شود، بلکه بیش از پیش جهت تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی همت و تلاش را به نمایش گذاشتند.

دبیر ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم خاطر نشان کرد: بر اساس سنوات گذشته امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس معیارهای آموزشی، فرهنگی و... معلمان نمونه انتخاب شدند.

نیکخواه با اشاره به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات گفت: ویژه برنامه تقدیر از معلمان نمونه شهرستان جم با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه 99 در سالن اجتماعات مدیریت برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار