کدخدایی: خون نیروهای مقاومت مانع رسیدن داعش به پایتخت‌های اروپا شد

تهران (پانا) - سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با یک رسانه عربی از اقدام اخیر دولت آلمان در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریستی انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کدخدایی: خون نیروهای مقاومت مانع رسیدن داعش به پایتخت‌های اروپا شد

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با پایگاه خبری لبنانی العهد گفت: خون مجاهدین حزب الله مانع رسیدن داعش به اروپا شد.

وی افزود: اقدام دولت آلمان علیه ملت لبنان و قرار دادن حزب الله در لیست تروریستی بی شک مخالف قوانین بین المللی و مخالف اصل حق تعیین سرنوشت است.

کدخدایی تاکید کرد: ملت لبنان و مقاومت مردمی مانند حزب الله در برابر جنایت های صهیونیستی از حقوق خود دفاع کردند؛ بنابراین آنها از خاک خود دفاع می کنند و وجود نیروهای مقاومت امری مشروع و بر اساس قوانین بین المللی است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دولت آلمان که مدعی دفاع از حقوق بشر است بهتر است به جای حمایت از رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای مقاومت بایستد، نیرویی که از ملت و خاک خود دفاع می کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دولت آلمان نشان داد که ادعای دفاع از حقوق بشر این دولت غیر واقعی است و از آن به عنوان وسیله‌ای برای زیرپا گذاشتن حقوق ملت‌های مختلف جهان استفاده می‌کند.

کدخدایی همچنین گفت: استقبال رژیم صهیونیستی از این اقدام آلمان نشان دهنده غیرقانونی بودن این تصمیم است و این اقدام در راستای تحقق منافع رژیم غیرقانونی صهیونیستی انجام شد و در تعارض با اصل دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش مقاومت اسلامی و حزب الله در مبارزه با تروریسم و نابودی داعش و خونی که در این راه ریخته شد مانع رسیدن این آفت تروریستی مورد حمایت رژیم صهیونیستی به پایتخت های اروپا شد و نیروهای مقاومت امنیت و ثبات را برای جهان به ارمغان آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار