عملیات احداث جاده عشایری ورامین آغاز شد

ورامین(پانا) - فرماندار ورامین در آغاز عملیات احداث جاده عشایری گفت: این جاده به طول 43 کیلومتر تا قصر بهرام در استان سمنان امتداد داشته و عشایر را به مراتع جنوبی دشت می‌رساند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
عملیات احداث جاده عشایری ورامین آغاز شد

به گزارش ایرنا،حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم تصریح کرد: پروژه به‌سازی جاده عشایری جنوب شهرستان توسط قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اجرا می‌گردد.

او افزود: در این طرح،علاوه بر اصلاح و ترمیم جاده، عملیات خاکریزی، اصلاح شیب عرضی مسیر و بیش از 130 آب‌نما و آبراه برای عبور سیلاب اجرا می‌شود.

کاغذلو گفت: این طرح در سه ماه و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اجرا شده و به بهره برداری می‌شود.

او با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر این که عشایرذخائر انقلاب هستند اظهار کرد: امام راحل در اوایل انقلاب از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کردند که این امر امروز خود را در حفاظت از امنیت و مرزهای کشور و تولید محصولات کشاروزی توسط عشایر نمایان ساخته است.

فرماندار ورامین افزود: عشایر و دامداران شهرستان ورامین 40 درصد از گوشت و سی درصد از شیر مورد نیاز استان تهران را تأمین می‌کنند.

او بیان کرد: تمامی اعتبارات حوزه عشایر شهرستان ورامین به طول کامل برای ای بخش هزینه شده به طوری که طی سال گذشته 70 تخته چادر خریداری و به عشایر تحویل داده شده و بیش از 10 میلیارد ریال برای تردد مناسب عشایر در جاده‌های عشایری هزینه شده است.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار