فولادوند: علی رغم تعطیلی ظاهری مدارس، حتی در نوروز هم آموزش تعطیل نبود

تهران(پانا)- فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در تماسی تلفنی با شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 که میزبان فرماندار جدید شمیرانات بود، آغاز هفته گرامی داشت مقام معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: علی رغم تعطیلی ظاهری مدارس، حتی در نوروز هم آموزش تعطیل نبود
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، روزشنبه 13 اردیبهشت ماه 1399 عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در تماسی تلفنی با شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 که میزبان فرماندار جدید شمیرانات بود، آغاز هفته گرامی داشت مقام معلم را تبریک گفت.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم با بیان اینکه خانواده آموزش و پرورش کشور دوش به دوش کادر درمانی کشور در مبارزه با کرونا تلاش کرده است افزود: امسال علی رغم تعطیلی مدارس معلمین ما حتی در ایام تعطیلات رسمی نوروز نیز به آموزش مجازی پرداخته اند و این بسیار ارزشمند و شایسته ی قدردانی است.
گفتنی است صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 و سایر اعضای شورای مدیریتی منطقه امروز میزبان سید مهدی ساداتی، فرماندار جدید شمیرانات بودند که حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه1 در هفته ی گرامی داشت مقام معلم را به عنوان اولین حضور رسمی اش در دستگاه های شمیرانات انتخاب کرده بود.
همچنین در این مراسم که با رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی برگزار گردید از شش نفر از فرهنگیان برگزیده به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان منطقه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار