برگزاری مسابقه «دریا و خانواده» در فرهنگسرای امیرکبیر منطقه ۳

تهران (پانا) - پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر منطقه ۳ مسابقه مجازی "دریا و خانواده" را برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه «دریا و خانواده» در فرهنگسرای امیرکبیر منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳، با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه کشور، ترویج فرهنگ دریایی از جمله اهدافی است که می بایست متولیان امور به حوزه دریا به آن بپردازند. با توجه به اینکه دریا به عنوان یک نعمت الهی و یکی از منابع بزرگ و ثروت ملی به شمار می رود برنامه ریزی و آشنایی آحاد جامعه از جمله دانش آموزان با دریا یکی از اثر گذارترین اقداماتی است که می تواند زمینه ساز تامین نیروی انسانی خلاق و کارآمد برای آینده این صنعت باشد و بهترین راه ترویج و فرهنگ سازی، سرمایه گذاری روی نسل جوان و نوجوان از دوران دانش آموزی است. به همین منظور آشنایی قشر نوجوان کشوردر ترویج اهمیت راهبردی دریا و صنایع وابسته به دریا به اولویت مهم کشور تبدیل شده است.

در راستای تحقق این اهداف پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر جهت آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه و جلب همکاری خانواده ها، اقدام به برگزاری مسابقه کشوری "دریا و خانواده " به صورت مجازی نموده است.با توجه به شرایط پیش آمده و داشتن اوقات فراغت در خانه شرکت در این مسابقه ملی فرصت مغتنمی است هم برای آشنایی با صنایع دریایی و هم کمک به ماندن در خانه برای حفظ سلامتی دانش آموزان و خانواده هایشان.

گفتنی است لینک این مسابقه ملی درسایت کشوری دریا به آدرس darya.src.medu.ir درقسمت لینک های مفید و همچنین راهنمای مسابقه "کتاب صنایع و فناوری های دریایی " نیز جهت راهنما در این سایت قرار داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار