کریمی: طرح رزمایش همدلی در روز تولد کریم اهل بیت برگزار می شود

تهران (پانا) – طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه اداره کل شهر تهران با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران، مجتبی ولی پوری، رییس اداره فرهنگی و هنری شهر تهران، کمره ای زاده، رییس بسیج دانش آموزی شهر تهران و صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران، مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن و عترت شهر تهران در محل دفتر معاون پرورشی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: طرح رزمایش همدلی در روز تولد کریم اهل بیت برگزار می شود

عبدالرسول کریمی با اشاره به پیام مقام رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر در وقوع پدیده ویروس کرونا گفت: مرحله اول این رزمایش با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و مراکز دارالقرآن کریم، کانون های فرهنگی و تربیتی و انجمن اولیا و مربیان همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) در پانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) هر منطقه یک مدرسه را به عنوان پایلوت این طرح انتخاب می کند، افزود: در آن روز بصورت همزمان کمک های مردمی جمع آوری شده و به ازای کمکی که در مدرسه جمع آوری می شود بسیج دانش آموزی مبلغی نقدی و بسته های غیرنقدی تقدیم خانواده های نیازمند می کنند.
کریمی هدف از برگزاری این طرح را تحقق راهکار ۸/۸ سند تحول بنیادین مبنی بر مشارکت فعال آموزش و پرورش در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه از قبیل بیماری های واگیردار و زلزله بیان کرد و افزود: این طرح در راستای لبک به درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه برگزار می شود. همچنین احیا روحیه انفاق و تقویت روحیه کرامت و ترویج فرهنگ نوع دوستی و ایثار میان دانش آموزان از اهداف دیگر این طرح است.
در پایان معاون پرورشی شهر تهران ابراز امیدواری کرد این طرح فرصتی برای انسجام بخشی هدایای دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا برای خانواده های نیازمند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار