جشن روز معلم در مدارس ۲۱ بهمن و ۱۵ خرداد منطقه ۱۲

تهران (پانا) - معلمی عشق است تا عاشق نباشی نمی توانی معلم باشی. «من معلّم هستم» درد ِ فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن ، همگی مال من است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن روز معلم در مدارس ۲۱ بهمن و ۱۵ خرداد منطقه ۱۲

مرضیه فلاح، معاون پرورشی دبستان ۲۱ بهمن، در گفتگو با پانا عنوان کرد: معلمی عشق است و تا عاشق نباشی نمی توانی معلم باشی.

وی گفت: با توجه به این که، هر سال مراسم روز معلم به عنوان یک روز بیاد ماندنی و زیبا برای همکاران و دانش آموزان در مدارس برگزار می شد. امسال، با توجه به بحران و شرایط کرونایی این جشن مجازی در خانه ها انجام شد.

فلاح گفت: دانش آموزان با درست کردن کاردستی، نوشتن پیام های تبریک ودرست کردن کلیپ و ویدیوهایی به همین مناسبت و ارسال به معلمان خود از زحماتشان تشکر و قدردانی کردند. فلاح اضافه کرد: در این ایام، اولیای دلسوز و مهربان هم چنان در کنار فرزندان شان با این شرایط سخت با آموزگاران مدرسه، همکاری بالایی داشتند.

وی افزود: علاوه بر دست سازه و دست نوشته های دانش آموزان، پیامها و دلنوشته های زیبا و دل گرم کننده نیز از والدین برایشان ارسال می شد.

او گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان دبستانی هستند و قادر به انجام کارهای سخت نیستند، اما با همکاری والدین، در درست کردن کلیپ های آموزشی نهایت تلاش خود را انجام دادند.

وی اضافه کرد: این عزیزان، تا پاسی از شب با بنده در ارتباط تلفنی بودند و مشتاقانه در امر تعلیم وتربیت فرزندان تلاش کردند. بنده این روزها به خوبی نقش اولیای فهمیم و دلسوز را بیش از پیش در کنار خود،حس کردم. فلاح اضافه کرد: دراینجا من از همه اولیای عزیز کمال تشکر را دارم که همچنان در کنار فرزندان دلبندشان من و همکارانم را تنها نگداشتند و پا به پای ما تلاش کردند. همچنین قاسم کربلایی هادی، معاون پرورشی دبیرستان ۱۵ خرداد از فعالیتهای دانش آموزان این مدرسه سخن گفت. کربلایی گفت: در این روزهای سخت در کنار خانواده ها با شوق و اشتیاق والدین دلسوز، دانش آموزان روبه رو شدم. پدر ومادرهایی که عاشقانه به امر تحصیل عزیزانشان همت گماردند.

کربلایی افزود: این والدین در همه جا، مشتاقانه در کارهای آموزشی پا به پای مدرسه پیش آمدند.

وی افزود: مطالب و دل نوشته های والدین که توسط شبکه های مجازی، برایشان ارسال می شد؛ ایجاد شوق و انگیزه ما را در تدریس مضاعف می کرد.

او گفت: روز معلم دانش آموزان با درست کردن لینک های اختصاصی برای هر دبیر، وارسال پیام تشکر با موزیک های شاد و دلنشین ما راغافلگیر کردند.

کربلایی افزود: در اینجا من هم به نوبه خودم از دانش آموزان و والدینشان کمال تشکر را دارم، که توانستیم در کنار هم این موانع را تا حدودی مرتفع کنیم.

این شرایط سخت، تا حد زیادی قابل تحمل شد و این شرایط باعث شد، توانمندیهای دانش آموزان بیش از پیش نمایان شود. و خودشان را بیشتر باور کنند. به امید فردایی بهتر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار