بخشودگی اجاره‌‌بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت کلیه مستاجران بهزیستی

تهران (پانا) - رییس سازمان بهزیستی کشور از بخشودگی کامل اجاره ‌بهای ماه های اسفند۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ کلیه مستاجرین سازمان بهزیستی از سوی کمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بخشودگی اجاره‌‌بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت کلیه مستاجران بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، وحید قبادی دانا با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاصی که شیوع بیماری کوید ۱۹ در کشور و در جهان ایجاد کرده و با توجه به مسائل اقتصادی که شرکای اجتماعی سازمان با آن مواجه شده‌اند، این تصمیم توسط کمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده ۲۸ قانون در سازمان بهزیستی و با عنایت به مصوبه هیئت محترم وزیران گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن واگذار شده به موسسات غیر دولتی همکار با سازمان بهزیستی مورد تصویب قرار گرفت که این مهم به ادارات کل بهزیستی استانهای سراسر کشور نیز ابلاغ شده است.

بر این اساس مراکزی مانند مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه، مراکز نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان، مراکز اقامتی بازتوانی و درمان اعتیاد، مجتمع های خدمات بهزیستی و سایر مراکزی که موضوع این ماده قانونی هستند از پرداخت اجاره بها در این سه ماه معاف خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار