جلسه شورای آموزش و پرورش  در شیروان برگزار شد

شیروان (پانا) - با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شیروان، جلسه شورای آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش  در شیروان برگزار شد

به گزارش پانا، امام جمعه شیروان در این آیین با بیان اینکه معلمان منشا رشد و موفقیت در کشور هستند، گفت: شهید مطهری نماد بارز یک معلم فداکار و آزاده بوده و البته همه معلمان نیز دارای این ویژگی‌های بارز هستند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی افزود: اولویت اصلی در شهرستان شیروان توجه به آموزش و پرورش است و نیاز است تا با دقت بیشتری به امور مربوط به فرهنگیان و دانش آموزان رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود دانش آموزان هم علمی تقویت شوند و هم پرورشی و اگر این اتفاق بیفتد، بسیاری از معضلات را نخواهیم داشت.

فرماندار شیروان هم ضمن تبریک ایام هفته معلم گفت: روز معلم بهانه ای است که بتوانیم بصورت ویژه به جامعه فرهنگیان ادای دین داشته باشیم. این روز های نمادین باعث می شود که در مسیر استمرار قدردانی قرار بگیریم و اگر نبود روز معلم که به بهانه شهادت استاد مطهری نام گذاری شد، خیلی فرصت ایجاد نمی شد که روز ویژه ای را برای اثر گذاری نقش معلم در جامعه پردخته شود و فرهنگ قدردانی از زحمات معلم را در این روز تبیین کنیم.

مرآتی با تقدیر ار مجموعه آموزش و پرورش گفت : موفقیت های خوبی در مدیریت آموزش و پرورش شیروان بویژه در المپیادها و کنکور رقم خورده باعث شده که شیروان در سطح استان افتخار کند.

وی گفت: سال 99 را با شیوع کرونا با شرایط خاصی شروع کردیم امروز نیاز است که معلمیننقش خودشان را در این بخش ایفا کنند و همانطور که در عرصه های مختلف اثر گذار بودند در این بخش هم اثر گذاریشان را ثابت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان هم با تبریک ایام روز شمار هفته معلم را بیان نمود و گفت :بزرگداشت مقام معلم بزرگداشت همه فضائل اخلاقی در جامعه و رسالت راستین معلم همانند رسالت پاک انبیا الهی است.

در ادامه ابراهیمیان دستورات جلسه شورای آموزش و پرورش را ارائه کرد و اعضاء ضمن بحث و گفتگو مراتبی را مصوب کردند.

در این آیین مصوب شد آموزشگاه 6 کلاسه آزادگان به نام سردار شهید سلیمانی نام گذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار