دیدار مدیر آموزش و پرورش نیشابور با امام جمعه شهرستان

نیشابور(پانا)- در هفته بزرگداشت مقام معلم، مدیریت جدید آموزش و پرورش نیشابور با همراهی اعضای شورای معاونان مجموعه با امام جمعه شهر دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش نیشابور با امام جمعه  شهرستان

در این دیدار امام جمعه نیشابور با تبریک و گرامی داشت هفته معلم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاش های مدیر سابق مجموعه تقدیر کرد و آغاز کار مدیریت جدید مجموعه با هفته معلم را خوش یمن و پر خیر و برکت دانست و گفت: حیات زمین به انسان است و تمام خیرات و برکات روی زمین برای انسان وبرای رشد و تعالی است، حیات انسان نیز به علم است، حیات علم هم به عمل بوده و حیات عمل به اخلاص در کارها است و این فرایند جز در تعلیم و تربیت اتفاق نمی افتد.

حجه الاسلام یعقوبی افزود: اگر همه ادارات را به یک پیکره تبدیل کنیم آموزش و پرورش قلب آن پیکره محسوب می شود و اگر پس از انقلاب اتفاقات خوشایندی رخ داده است از خروجی ها و ثمرات آموزش و پرورش به شمار می رود.

وی ادامه داد: ما امروز با وجود شدیدترین تحریم ها با مشکلات غلبه کرده ایم و همه صاحبنظران بر پیروزی ایران در این عرصه، رای و نظر داده اند و این صبوری و مقاومت درسی است که ما در مدرسه آموخته ایم.

در آموزش و پرورش باید نیروهای جهان بین، جهان بین نگر،کلان نگر، درون زا و مسئول تربیت شود و درواقع فرهنگ و معنویت تولید کنیم و به بیگانه نگاه نکنیم. باید انتخاب گر باشیم و مقلد نباشیم و اگر تولید می کنیم تولیدات ما باید جهانی باشد.

امام جمعه نیشابور در پایان خاطر نشان کرد: در انتخاب نیروهای خود معیار صلاحیت و توانمندی های افراد باشد و از جناح بندی ها حضر کنید، همدلی و وحدت می تواند شما را به جلو ببرد و این همدلی با استفاده از معیارهای درست انقلاب به دست می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار