رئیس اداره آموزش و پرورش کارون خبر داد:

حضور فعال فرهنگیان شهرستان کارون در پویش کمک مومنانه

کارون (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش کارون گفت همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری موسسه خیره شهدای شمخانی حدود 500 خانواده برخوردار شهرستان کارون کمک های مومنانه فرهنگیان را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال  فرهنگیان  شهرستان کارون در پویش کمک مومنانه

کاظم باقلایی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: با توجه به رهنود های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان فرهنگیان کارون با همکاری موسسه خیریه شهدای شمخانی اقدام به تهیه و توزیع 500 بسته ارزاق مواد غذایی کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون ضمن اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد: فرهنگیان فرهیخته و ایثار گر شهرستان کارون همواره در عرصه های مختلف خدمت به مردم حضور دارند و اینبار همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته بزرگداشت مقام معلم نشان دادند که گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

او در ادامه گفت: این کمک ها و ارزاق تهیه شده میان خانواده های دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار که قبلا توسط مدیران مدارس شناسایی شده اند توزیع می شود.

باقلایی توضیح داد: این کمک ها شامل ، 5 تن برنج، 500 کیلو شکر ، یک تن انواع حبوبات، 1000 قوطی رب گوجه فرنگی، 2000 بسته ماکارونی، 1000 بطری روغن مایع، 500 کیلو گوشت گوساله، 500 کیلو مرغ و 500 بسته خرما است.

او در پایان افزود: در دو ماه گذشته، خیرین و فرهنگیان کارون در کمک برای مقابله با بحران کرونا پیشتاز بوده اند و این کمک ها همچنان ادامه دارد و پس از تامین منابع مالی و ارزاق جدید توسط خیرین مرحله بعدی کمک های مومنانه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار