پایان رزمایش «صدرای مهربانی» با مشارکت ۸ هزار دانش‌آموز خانواده بزرگ صدرا

تهران (پانا) - رئیس ستاد اجرایی طرح صدرای مهربانی از مشارکت بیش از ۸ هزار دانش‌آموز در رزمایش مومنانه صدرای مهربانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان رزمایش «صدرای مهربانی» با مشارکت ۸ هزار دانش‌آموز خانواده بزرگ صدرا

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، رئیس ستاد اجرایی طرح «صدرای مهربانی» با اشاره به شرکت ۱۲۰ مدرسه از مجموع مدارس صدرا در سراسر کشور در این طرح، از مشارکت ۸ هزار دانش‌آموز و خانواده‌های آنان در این رزمایش خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم نصیری با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ بسته ارزاق شامل اقلام ضروری معیشتی از سوی مدیران پایگاه‌های صدرای مهربانی تهیه شد، گفت: این بسته‌های معیشتی به کمک دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در بین خانواده‌های آسیب پذیر در سراسر کشور توزیع شد.

وی مشارکت دانش‌آموزان در این طرح را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: هدف طرح حرکت دادن دانش‌آموزان در مسیر همدلی و رفع نیاز از نیازمندان بود که بحمدلله در این طرح محقق شد به‌گونه‌ای که دانش‌آموزان حتی مبالغ پول توجیبی خودشان را جمع آوری و هدیه کرده بودند.

مدیر حوزه ریاست سازمان مدارس صدرا بیان کرد: دانش‌آموزان در این طرح با توجیه خانواده‌های خود و صحبت با بستگان و دوستان برای جذب حمایت‌های نقدی و غیر نقدی گسترده بسیار تلاش کردند و توانستند مشارکت ۱۳ مدرسه همسو با مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را نیز جلب کنند.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به اینکه برخی از دانش‌آموزان جوایز مسابقاتی که از سوی سازمان صدرا به آنها تعلق گرفته بود را برای کمک به طرح صدرای مهربانی اهدا کردند، تاکید کرد: حرکت تربیتی مد نظر ما اتفاق افتاده و با وجودی که طرح به صورت رسمی تمام شده، هنوز بعضی از مدارس به خواست خود به طرح ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار