صدای مهیب بر گرفته از نشت گاز در جایگاه CNG نیشابور

نیشابور(پانا)- روابط عمومی سازمان آتش‌شانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اعلام کرد نشت گاز یکی از لوله‌های جایگاه CNG بلوار فضل نیشابور در ساعات اولیه بامداد حادثه‌ساز شد؛ علت صدای مهیب حاصل از این اتفاق انفجار نبوده و این صدا بر اثر خروج حجم عظیم گاز در زمان کوتاه بوده است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
صدای مهیب بر گرفته از نشت گاز در جایگاه CNG نیشابور

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌شانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور شب گذشته در ساعت 27 دقیقه بامداد شنبه 13 اردیبهشت با شنیدن صدای مهیبی از جایگاه cng بلافاصله تمام نیروهای عملیاتی نجات و حریق ایستگاه یک در محل حاظر شدند.
مشاهدات اولیه حاکی از آن بود که حجم زیادی گاز از جایگاه به بیرون نشت می کند به طوری که محیط جایگاه را گاز به صورت مه پوشانده بود.
این حادثه که در اثر خارج شدن یک شیر اهرمی از جای خود رخ داده بود؛ منجر به مصدوم شدن دو نفر از اپراتورهای جایگاه شده بود که در همان لحظات اولیه توسط همکارانشان به بیرون جایگاه انتقال یافتند و با هماهنگی ستاد فرماندهی 125 بلافاصله نیروی انتظامی و اورژانس نیز در محل حضور یافتند که مسیر بلوار فضل با همکاری آتش نشانی و نیروی انتظامی مسدود شد و مصدومین حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند. یکی از مصدومین از ناحیه صورت و شکم به شدت آسیب دیده بود و مصدوم دیگر نیز از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود.

همچنین یک نفر از اپراتورها نیز دچار شک شده بود که هر سه نفر توسط تکنسین های اورژانس 115 به یمارستان انتقال یافتند.
پس از تخلیه گاز و حضور نیروهای امداد گاز و بستن گاز اصلی و اقدامات ایمنی توسط ایشان خودروهای داخل جایگاه توسط همکاران آتش نشانی از جایگاه خارج شد.
گفتنی است که شهردار نیشابور نیز در همان لحظات اولیه در بیمارستان وضعیت مصدومین را جویا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار