کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی استان از کشف 161 کیلو و 224 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان شرق کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

سردار محمدیان بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور زاهدان-فهرج اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت سواری مورد نظر شناسایی شده و در یک عملیات خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از تریلر متهم 161 کیلو و 224 گرم تریاک کشف شد که به همراه وی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس با مبارزه با این بلای خانمان سوز آرامش و امنیت مضاعف را به جامعه تزریق می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار