مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ایجاد رضایت شغلی در همکاران فرهنگی از اولویت‌های ماست

تهران(پانا) - به مناسبت هفته معلم، نشست ویدئو کنفرانس مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با تعدادی از معلمین برگزیده استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد رضایت شغلی در همکاران فرهنگی از اولویت‌های ماست

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام شامخ معلم گفت: رضایت شغلی همکاران فرهنگی بی‌شک یکی از اولویت‌های اصلی ماست.
او با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی و حفظ این سرمایه‌های عظیم و ارزشمند باید مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار کرد: ایجاد آرامش روانی و فراهم ساختن محیطی ایمن و بدون دغدغه جهت همکاران محترم فرهنگی قطعا باید در اولویت جدی مسئولین قرار گیرد.
صیدلو با تاکید بر اینکه اگر معلمین ما از آرامش ذهنی و روانی لازم برخوردار نباشند نمی‌توانند فرزاندان‌مان را آنگونه که شایسته هست، تربیت کنند، تصریح کرد: مدرسه در سند تحول بنیادین از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح فرهنگ محله و به تبع آن جامعه خواهد داشت.
این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه همه مسئولیتِ تربیت نباید بر دوش آموزش و پرورش گذاشته شود، خاطرنشان کرد: همگی نهادهای جامعه باید در مسائل تربیتی مشارکت داشته باشند و از نقش خود غافل نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار