برنامه‌های فرهنگسرای المهدی کاشان در فضای مجازی اجرا می شود

کاشان (پانا) - مدیر فرهنگ‌سرای المهدی(عج) کاشان گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، برنامه‌های این فرهنگ‌سرا در ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و به صورت غیرحضوری اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های فرهنگسرای المهدی کاشان در فضای مجازی اجرا می شود

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بنا به ضرورت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه به خصوص در گروه سنی کودکان، یکی از برنامه‌های این فرهنگسرا، راه‌اندازی پویش «بهترین دوست من» است که کودکان کتاب مورد علاقه خود را به دیگر خانواده‌های کاشانی معرفی می‌کنند.
وی افزود: برگزاری برنامه بیسکوئید در ایام قرنطینه خانگی ویژه خانواده‌های کاشانی است که دراین برنامه، هنرهای خانگی در حوزه‌های مختلف از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندان ارائه می‌شود تا شیرینی آموزش به جامعه هدف منتقل شود.
وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، از جمله نیازهای جامعه امروز است که در این راستا، کارگاه‌های آموزش مجازی در حوزه‌های مختلف سلامت، خانواده، روانشناسی، بازی درمانی و تربیت کودک برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر بهداشت روانی خانواده ها در دوره شیوع کرونا گفت: با هدف آگاه سازی شهروندان، اخبار صحیح، در قالب یادداشت، پرسش و پاسخ و آموزش‌های مقابله با بیماری با استفاده از منابع معتبر و بر اساس آخرین یافته های علمی در صفحات مجازی فرهنگسرا منتشر شده است.
مدیر فرهنگسرای المهدی (عج) کاشان افزود: با توجه به توصیه کارشناسان درباره لزوم تحرک و ورزش، بخش ویژه ورزش در منزل با همکاری مدیریت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با هدف آموزش ورزش و نرمش‌های خانگی در ایام قرنطینه در بستر فضای مجازی راه اندازی شده است.
گلسرخی اظهار کرد: راه‌اندازی بخش صدای داستان در فضای مجازی از دیگر برنامه های این فرهنگسرا بود که در قالب پادکست ارائه می شود در این برنامه،کتاب‌های داستان کودکان خوانده می‎شود که بخش عمده‎ای از اجرای این بخش توسط خود کودکان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار