برگزاری کلاس درس معلم آموزش و پرورش رباط کریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

رباط کریم (پانا) -معلم آموزش و پرورش رباط کریم که ساکن روستای محل تدریس خود است، هر روز با حضور داوطلبانه در مدرسه و برگزاری کلاس درس به استمرار جریان یادگیری تداوم می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس درس معلم  آموزش و پرورش رباط کریم با رعایت فاصله گذاری  اجتماعی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، فرح گرجی، آموزگار پایه اول دبستان زنده یاد مرزوقی روستای کاظم آباد از توابع شهرستان رباط کریم که 27 سال در پایه اول تدریس می کند، عنوان کرد: به دلیل محرومیت و آنتن دهی پایین تلفن‌های همراه، تعدادی از محصلین امکان استفاده از آموزش در فضای مجازی را ندارند.

او افزود: پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، با توجه به اهمیت پایه اول ابتدایی تصمیم گرفتم علاوه بر آموزش های مجازی، آموزش حضوری به دانش آموزان را با رعایت فاصله اجتماعی انجام دهم.

گرجی در ادامه با اشاره به این نکته که دانش آموزان علاوه بر آموزش، نیاز به حمایت های روحی و عاطفی دارند تشریح کرد: هر روز به دو نفر از دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش های حضوری را ارائه می دهم و از نزدیک و به صورت ملموس فرآیند یادگیری را در دانش آموزان ارزیابی می کنم و در صورتی که امکان حضور دانش آموز در مدرسه وجود نداشته باشد با مراجعه به منزل دانش آموزان پیگیر روند تحصیلی آنها می شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار